Medyadaki;KEN
Profesör sınıftan çıktıktan sonra yanımdaki kız bana elini uzattı ve
-"merhaba ben Tina senin adın ne?, aslında az önce sen söyleyince öğrendim ama sadece tanışmak için sordum diyelim"
Dedi, ben de ona gülümsedim ve;-"merhaba benim adım Jessy ama kısaca Jess diyebilirsin"
Dedim ,uzattığı elini sıktım ve ona samimi bir şekilde gülümsedim.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Biraz sohbet ettik ama garip bir şey vardı,sanki biri beni sürekli izliyordu.
Kim olduğunu anlamak için etrafa bakınmaya başladım ve sanırım bana bakanı görmüştüm.Ben ona bakınca bana gülümsedi.
Allahım bu nasıl gamze, gülüşüne içim gitti Allahım o nasıl bir gülüş yaaaa!Sarıya dönük kahverengi saçları, çikola kahvesi gözleri ile bana bakıyordu ama ben sadece gülümseyip Tina ya döndüm.
Tina benim ona baktığımı anlamış olmalı ki bana garip bir şekilde sırıtarak bakıyordu.
Sanırım yanaklarım kızarmıştı ve ben bundan nefret ederim. Umarım o çocuk bunu farketmemiştir :-)
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Ahh tanrım zil imdadıma yetişti.
Zil çalar çalmaz Tina ile kantine indik.
Tina iki tane kan paketi almıştı ama ben tok olduğumu söyledim.O da bunu beklermişçesine kan paketlerine dişini geçirip içmeye başladı.
Kantinde bir masaya oturmuştuk ve herkesin gözü benim üzerimdeydi ama çaktırmamaya çalışıyorlardı.Kızların kıskançlıktan yüzleri kızarmıştı,erkkeklerin ise bana bakınca ağızları açık kalıyordu ve erkekler aralarında ne kadar güzel ve çekici olduğumu konuşuyorlardı.
Omzuma dokunan bir el hissettiğimde arkamı döndüm ve omzuma dokunan elin sahibine baktım.
Evet bu oydu,derste sürekil bana bakan ve bir o kadar da kaslı olan çocuktu.
Bana gülümsedi ve yanımıza oturdu.
-"eee Tina beni yeni melezimizle tanıştırmayacak mısın?"dedi
Tina bitirdiği kan paketlerini çöpe attı ve konuşmaya başladı;
-"Jessy bu Ken -Ken bu da Jessy"
Diyerek beni gösterdi.Ken bana elini uzatarak;
-"memnun oldum" dedi.
Ben ise sadece uzattığı elini sıkıp gülümsemekle yetindim.
Ahh tanrım adı KEN miydi, ne kadar da havalı bir isim diye düşünürken Tina atıldı ve;
-"hey gençler hadi bu gece kan içmeye gidelim." Dedi ve ben de;
-"kızım daha demin kan içtin ve hala kan içelim diyorsun." Dedim o da;
-"ya ben onu kastetmedim. Ava mı çıksak?"
Ken hemen atıldı ve Tina yı onayladı. ben Ken in geldiğini duyar duymaz ben de onayladım.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Sonunda okul çıkışı olmuştu ama benim aklım hala Ken deydi.
Ken ile Tina yanıma geldiler ve Tina bana
-"hadi ava çıkacağız." dedi ama benim bir anda aklıma vampir yönümü yeni keşfettiğim için sıcak kanın beni vahşileştirebileceği geldi.Şimdi ben onlara ne söyleyecektim?
BÖLÜM SONU......yeni bölümler gelecektir............
Arkadaşlar beğenmeyi unutmayın...:-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSANEVİ MELEZ
Novela Juvenilgenç bir kızı yani Jessy nin melez olduğunu öğrenmesiyle başlar