Capitolul 9
După ce plecasem din casa Caragea ma urcasem in masina si plecasem.In scurt timp primesc un telefon neasteptat mă suna Alex in continu,dar după toate intamplate nu mai aveam nimic sa ne spunem sau asa presupuneam.Ajunsa in casa parinteasca m-am instalat repede fiinca stiam de unde plecasem acum aproximativ 2 ani.In scurt timp imi facusem curaj ,si il sunasem inapoi pe Alex:
Eu: -Buna Alex,cred ca nu mai avem sa ne spunem nimic ,de ce m-ai sunat?
Alex: -Sonia vreau sa ne intalnim imi pare rau pentru reactiile mele iesite din comun,dar uite cum sta treaba cat as incerca nu pot trai fara tine ma gandesc zi si noapte la tine mereu iti simnt parfumul si simnt ca plutesc in orice moment.
Eu: -Alex lasa dulcegarile astea de 2 bani dupa ce mi-ai spus nu mai avem ce schimba au fost cuvinte dureroase ,te rog incearca sa ma uiti o sa-ti fie mai bine eu am inceput sa reusesc o poti face si tu.Eu o sa mai vin la Snagov sa-l vizitez pe Petru i-am promis a fost foarte suparat la plecarea mea .Ok o sa trebuiasca sa inchid am alte lucruri de facut acum nu sa stau cu tine in telefon.Bye!
Alex: -Pa!
Trecuse ceva timp si m-am hotarat sa ma duc in casa Caragea, chiar eram curioasa sa vad ce se mai intampla, dar mai ales sa vad ce face Alex. Imi e dor de el, dar poate pastrand distanta o sa ne fie mai bine.Nu venisem doar sa-mi vad fosta iubire,ce sa vad ce mai face Petru vedeam ca pe zi ce trece imi simntea lipsa mai mult. Cand ajunsem acolo totul era neschimbat,era o liniste de nedescris.Ma intrebam de ce?
La un momendat ma vede dadaca copiilor (Helen) si ma intreaba:
Helen: - Ce cauti aici?
Eu: -Am venit sa îl vad pe Petru ,dar trebuie sa-i cer acordul lui Tudor ,poti sa-mi zici unde il gasesc?
Helen: -Este intr-o delegatie la Paris ,dar iti dau eu permisiunea jumatate de ora ,atat!
Eu: -Multumesc din inimă,o zi buna!
Helen: -Cu placere,la revedere!Ma dudusesem sus un Petru se juca cumintel,dar inainte sa intru la el in camera ma intalnisem cu Alex pe holul de sus.Eu nu il bagasem in seama,dar el da,tot vrea sa vin cu el,iar eu i-am raspuns pana la urma:
Eu: -Lasa-ma in pace ce nu ai inteles ca te-am uitat!
Alex: -Ochi tai spun alceva.
Eu: -Unu:Eu nu am venit aici pentru tine ce pentru Petru si doi ma crezi inca naiva sa stau dupa tine si sa ma rog sa fi al meu ,uite ca aceea Sonia nu mai e si ca te inseli amarnic in privinta mea.
Dupa ce vorbisem cu Alex pasiv ca sa nu îi dau de banuit ceva ma dusem in camera lui Petru.
Dupa ce l-am vazut pe Petru si m-am jucat cu el am plecat din casa Caragea.La poarta cand sa ma urc in masina ma intalnisem cu Tudor ,cred ca venea din delegatie.
Nu pierdeti ultimul capitol din Ating Sangele sezonul 1! O sa.l postez curand.🖤❤🖤