Capitolul 8
Imi luasem telefonul in mana si o chemasem pe Ella fara Alex.Ma hotarasem sa-i spun tot adevarul,era ridicol ce vream sa fac asa ceva ,dar pentru dragostea mea fata de el eram in stare.Ella venise si atunci i-am spus tot adevarul imediat la chemat pe Alex dadandui papucii ,dar nu se terminase asa aceasta continuare tragica ,Ella incepuse sa dea in mine ,sa ma traga de par ,iar atunci am strigat si Alex se intoarse iar Tudor venise in graba sa ma scoata din mainile acestei foste iubite a lui Alex.Tudor o daduse afara de pe propietatea lui si dupa se duse la copii.Alex cand m-a vazut singura m-a luat de mana si m-a tras intr-un loc sigur unde nu ne vede nimeni sa se i-a de mine:
Alex: -De ce ai facut asta,zii ca dau cu tine de pamant! era foarte nervos.
Eu: -Ca sa salvam dragostea noastra.si ii pusem mana pe fata.
Alex: -Ce dragoste Sonia aia bolnava zii ca te omor!!!
Eu: -Bolnav esti tu ca nu vezi ca te iubesc ca o proasta! Hai pa! si plecasem furioasa spre piscina.
Dupa un sfert de ora plecasem spre ponton dupa Tudor ,era nervos ,dar trebuia sa-i zic ,nu mai puteam sa-l mint,stiam ca nu se va impotrivi iubiri adevarate,dar in acelasi timp ii spuneam ca sa ma razbun pe Alex.
Eu: -Tudor ,trebuie sa-ti spun ceva!
Tudor: -Ce e iubito s-a intamplat ceva?
Eu: -Sper ca intr-o zi sa ma ierti pentru ce am facut...
Tudor: -Spune-mi o data ce e ca ma ingriorezi!
Eu: -M-am indragistit de Alex si de ziua mea s-a intamplat...
Tudor: -Nu pot sa cred mi se face rau,cum ai putut sa faci asta ,cum ?Alexx vino acum!
Eu: -Iarta-ma Tudor ,dar cu inima nu poti sa te joci!
Alex: - Da tata,ce este?
Tudor: -Bai ipocritilor cum ati putut sa faceti asta,va faceti bagajele si plecati din casa mea,acummm! si plecase in casa.
Alex: -I-ai spus ?
Eu: -Da Alex !Acum pa ma duc sa-mi fac bagajele,ma mut inapoi in casa parinteasca,daca vrei sa fi al meu pana la capat vino cu ,daca nu Adio!
Alex: -Niciodata pentru ce ai facut!De ce ai facut asta?
Eu: -Ca sa ma razbun pe ce mi-ai facut si tu trebuia sa suferi intr-un final nu doar eu !Pa! si aici se terminase conversatia asta,eu ma dusem in camera sa-mi fac bajele,iar de el nu imi mai pasa....
In scur timp il aud pe Tudor cum vorbeste cu Alex si trag cu urechea puitn..
Alex: -Te rog tata iarta-ma si lasa-ma sa raman aici promit ca nu o sa mai am deaface cu Sonia!
Tudor: -Promiti ?
Alex: -Bine promit!
Tudor: - Te iert ,of fiul meu niciodata nu o sa pot stau supat pe tine din cauza unei femei!si se luase in brate,iar Alex ramase in casa Caragea.
Eu plecasem cu lacrimi in ochi si cu o durere de nespus,dar inainte de asta fiind educata mi-am luat la revedere.
Mai sunt 2 capitole din povestea Ating Sangele voi reveni intr.o saptamana cu sezonul 2 sper sa va placa povestea si sa o cititi cu drag.Va pup 😻😘❤