in apropierea zilei mele de nastere🙈🌹💖

224 13 0
                                    

Capitolul 4

        Am ajus in casa ,iar Tudor venise, ma astepta cu copiii care erau langa el si vroiau sa-mi  faca o surpriza pentru ca maine era ziua mea.Dar eu nu ma gandeam la ziua mea ce la, ce am vorbit cu Alex ii simnteam lipsa mai mult de cat credeti vream sa il sun dar nu aveam curaj sa-l tradez pe Tudor tot daca nu il mai iubeam ca atunci . In final a venit seara, nu aveam chef sa dorm aveam prea multe ganduri despre ce s-a intamplat si  m-am dus afara pe ponton si mi-am facut curaj sa il sun:
Eu:    -Buna Alex vin-o te rog repede pe ponton!
Alex:     -S-a intamplat ceva ?oricum vin acumm!
Eu:        -Nu,te astept ,pa!
Alex:    -Paa!
Pana sa vina Alex am stat pe ponton uitandu-ma spre lac unde luna dadea reflexe in apa.In mai putin de 15 min a ajuns si Alex a venit intr-un suflet spre mine si m-a sarutat cu toata iubirea lui fata de mine m-a luat prin surprindere nici nu ma asteptat,sincer mi-a placut si nu asi mai vrut sa se duca clipa aceea minunata.
Alex:     -Ce s-a intamplat,de ce m-ai chemat!
Eu:         -Te-am chemat sa-ti spun ceva important care nu puteam sa ti-o spun prin telefon.
Alex:     -Ok spune te rog!
Eu:         -Alex m-am indragostit de tine si nu imi pasa ce zice Tudor cred ca nu se v-a impotrivi iubiri adevarate.Te iubesc din toata inima meaaa si vreau sa fiu ata pana la capat!
Alex:      -Si eu simnt acelasi lucru simnt ca tu esti jumatatea mea perfecta!
Eu:         - Mereu ma gandesc la tine,dar totusi ce facem cu Tudor nu pot sa ii fac asta!fiind putin trista.
Alex:    -Vedem noapte buna!Te iubesc!si m-a sarutat...
Eu:         -La fel!si il mai sarut o data.
  Ajunsa in pat Tudor m-a luat la intrebari ,dar eu i-am raspuns ca sunt foarte obosita.In gandul meu nu eram de loc obosita.M-am asezat pe o parte in acelasi timp Tudor adormira,iar eu stateam cu ochi deschisi si ma gandeam la sarutul acela perfect de neuitat.Dar daca tot nu am somn hai sa mai vorbesc putin si despre copii .Petru baiatul de 12 ani tinea la mine ca la o mama tot daca Ana nu era deloc de acord incepuse sa se obisnuiasca cu ideea ca eu sunt iubita tatalui sau .Ana era putin suspecta si mereu vorbea despre mine cu dadaca.Va inntrebati cine e dadaca bun hai sa va spun......Pe dadaca o  cheama Helen ii creste pe copii de cand Tudor nu o mai are pe Mara langa el ,Helen a fost ca o a doua mama pentru Ana deobicei o si inteleg de ce e asa suspecta,dar sper ca intr-o zi sa ne inteleg mi.ar placea!

Ating SangeleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum