Ep: 35~Be My Girlfriend??

66 1 1
                                    

Bella mngusutkan rambutnya di depan cermin kamar mandi..Kini,ketiga kali sdah dia bermimpikan tentang Luhan dn mimpi yg sama..Apakan lagi mngingatkan hal smalam,mmbuat hati Bella geli dn jijik..

"Shit Jeon Jungkook.."~Bella

Bella mmakai kasut sukannya sbelum prgi mnunggu bas ntuk ke skolah..Kalini mereka ada PJK..Bella mnghembus nafas..

"Aku harap smuanya baik² sahaja.."~Bella

SKIPPP

Sperti yg Bella sngkahkan..Dia akan di maki²hamun..
Bella hnya mmbiarkan smua itu sbab dia dah sedia ntuk terima segala kata cacian mereka..

"Pembunuh!!Kau tak layak brada dekat skolah ni!!Pergi kau!!"~??

"Diam² ubi berisi..Dasar perempuan tak tahu malu..Dah mmbunuh masih ada hati nak tunjuk muka dekat skolah.."~??

"Oii prempuan?!!Kau tahu tak kau tu pembunuh..Tak layak untuk hidup!!Klau aku lah yg buat slaah..Aku tak snggup lagi nak brdepan dngan smua org.."~??

"Ehh aku pelik lah dngan perempuan ni.."~??

Bella mngeluh geram..Dia terpaksa mnelan smua kata² mereka yg pedas itu..Tiba² Jungkook yg dtg ntah dari mna sgera memeluk Bella dari depan dn mnutup kedua belah telinga Bella mnggunaksn tangannya..

Mereka smua trkejut..

"Oppa?!!Jnganlah kawan dngan prempuan tu..Dia pembunuh!!"~??

"Korang jngan main ckap sahaja..Belum tahu lagi prkara sbenar.."~Jungkook

Bella trkedu..Hatinya berdebar laju saat Jungkook mmeluknya..

"Mari prgi dari sini.."~Jungkook

"Prgi mana??"~Bella

Jungkook hnya mngendahkan pertanyaan Bella lalu Jungkook mnarik tangan Bella kluar dari kelas itu..

SKIPPP

Jungkook mmbawa Bella ke atas fooftoop...

"Knapa kau tlg aku tadi??"~Bella

Soal Bella acuh tak acuh tanpa mmandang kearah Jungkook..Jungkook brjalan kearah Bella..

"Aku dah ckap aku akan tlg kau.."~Jungkook

Bella mlihat sekilas kearah Jungkook..Jungkook trsenyum kearah Bella..

"Knapa kau nak tlong aku??Kerr kau rancangkan sesuatu dngan Choi Min Ho?"~Bella

"Ani..Bukan sperti yg kau sangkakan..Sbenarnya..Aku dah jatuh cinta dngan kau,Bella.."~Jungkook

Bella trtawa..Jungkook mmndang pelik kearah Bella..

"Kau??Suka aku??Jngan main² lah,Jungkook.."~Bella

Jungkook mnarik Bella..Dia mnggenggam erat kedua bahu Bella..Dia mmndang wajah Bella dngan penuh harapan..

"Bella..Aku tak pernah main² dngan perasaan aku..Klau aku ckap aku betul² cintakan kau,ianya betul bukan main².."~Jungkook

Bella terpaku seketika..Dia mmndang kearah lain pula ntuk tidak bertentang mata dngan Jungkook..

"Klau kau cintakan aku..Tlong jujur dngan aku.."~Bella

Jungkook mngangguk..

"Aku akan jujur,demi kau.."~Jungkook

"Kau dngan Lisa??Sbenarnya,bukan sepupu kan?"~Bella

Jungkook mngeluh..Dia mngusap bahu Bella..

"Yah..Kmi bukan sepupu..Dia sbenarnya diambil oleh Mr.Wong dari Thailand..Yg selanjutnya aku tak tahu..Mr.Wong hanya bgitahu aku yg dia ambil Lisa dari Thailand.."~Jungkook

|✓BLACK✓|(JJK)Where stories live. Discover now