Ep: 30~Run

50 1 0
                                    

Telefon Bella tiba² bergegar tnda mesej masuk..Bella trkejut..Dia mngambil telefonnya yg berada di bawah laci meja..

Terkejut beruk Bella apabila sbuah mesej dtg dari nmbor Mr.Wong dtg...Bella mmbuka mesej trsebut..

Ni aku Choi Min Ho..Aku on the way nak ke skolah kau..Aku bawa beberapa org polis nak dtg berkas kau..Kau boleh larikan diri,klau kau dpat Bella..Sbab aku dah buat laporan yg kau sbgai pembunuh adik aku..Hahahahaha..Nama kau akan trcemar lpas ni..

Bella mngetap bibir..Dia geram..Nama dia akan tercemar??Ohh itu sngat gila..Kini,dia pula yg di gelar pembunuh...Bella mlihat kearah Jungkook..

Bella buntu..Dia harus lari dari situ..

"Jungkook-shi??"~Bella

Jelas kelihatan wajah Bella skrg dlam keadaan risau..

"Eoo?Knpa dngan kau?Kau okay kerr?"~Jungkook

"Ermm mcamni..Aku kena escape kelas ni..Aku ada hal penting nak lakukan..Kau boleh tlg cover aku??"~Bella

Tanya Bella dngan penuh harapan..Jungkook mmndang pelik kearah Bella..

"Knapa pula kau nak escape??"~Jungkook

"Jungkook.."~Bella

Bella mnggenggam lengan Jungkook..Dia berharap agar Jungkook dpat tlg dia..Yg harus dia buat skrg adalah,lari supaya dia tidak tertangkap..Sia² kerja dia selama ini klau dia masuk penjara bgitu sahaja..

Jungkook terpana dngan pndangan Bella..Dia berdehem..

"Tlg aku kali ni.."~Bella

Jungkook mngangguk..

"Baiklah..Aku akan tlg cover kau..Kau hati² nanti.."~Jungkook

Walaupun Jungkook masih tertanya-tanya dimana Bella mahu pergi..Dia tidak mahu bertanya bnyak kpda Bella..

Bella menghembus nafas lega..Dia mnggalas begnya dn berlari kluar kelas..Max dn Jhon pun hairan mngapa Bella kluar dari kelas secara tergesah-gesah..

"Eo?Bella?Dia pergi mana?"~Jhon

"Hoii!!Kau nak pergi mana bawa beg tu Bella?!!"~Ketua Kelas

Jerit ketua kelas mereka kpada Bella..Bella hnya mngendahkannya..Dia harap Jungkook dpat menolongnya kali ini..

Jungkook mmegang bahu ketua kelas trsebut..Sebelah tangannya dimasukkan kedalam pocket sluar..

"Dia ckap,dia ada perkara penting nak buat..Jngan kau salah paham pula..Kau kena berkerjasama.."~Jungkook

"Mcamana kau tahu??"~Ketua Kelas

"Aku duduk sebelah dia kan..So,aku tahulah..Dia bgitahu aku tadi.."~Jungkook

Ucap Jungkook tenang..

"Kerr korang bersepakat ni?"~Ketua Kelas

"Tak..Aku tak bersepakat dngan dia..Kau,tlg berkerjasama,okay?"~Jungkook

Ketua kelas itu mngeluh..

"Yelah²..Dah prgi duduk tempat kau balik.."~Ketua Kelas

Jungkook berdecit..Nak sahaja dia bagi tendangan maut kpada lelaki yg bergelar ketua kelas trsebut..

"Kyaaaa Jungkook oppa looks so handsome lah!!!"~??

"Oppa duduklah dekat sini!!"~??

Jungkook berpura-pura senyum manis kearah fansnya..Jungkook brjalan kearah tmpat duduknya dn guru yg sterusnya telah masuk kdlam kelas..
_________________________________________

|✓BLACK✓|(JJK)Where stories live. Discover now