Bella tidak trlambat ke skolah harini sbab dia dah jara² kena panggil oleh Luhan..Taknak dia di tanya lagi apa maslahnya..
Bella dtg 20 minit awal ke skolah hari ni..Dia duduk d tempat duduknya..Dia dah berfikir masak²..Malam ni jugaa dia akan putuskan Max..
Dlam masa itu Max dn Jhon masuk ke kelas..Bella mngeluh..
"Aku buat demi keselamatan dia,Bella.."~Bella
Kata Bella pda diri sendiri..Bella trsenyum nipis kearah Max..
"Aloo baby aku dtg awal lah hari ni..Dah jara² kena marah dngan sir Luhan kerr?"~Max
Max menyakat Bella..Bella trsenyum sengih dn mngangguk..Max mencium pipi Bella..Hati Bella berdebar saat Max mencium pipinya..
Tak,dia eprlu buang jauh² perasaan tu..Sbab lepasni,smuanya akan tiada sdah..
"Harini masuk makmal..Kita berkumpulan okay?"~Max
"Aku ikut kau jerr.."~Bella
Bella trsenyum manis kearah Max..Ni lah kali terakhir kau nmpak Bella trsenyum manis Max..Lpasni jngan harap nak dpatkan sedekah senyuman dari Bella..
"Goodgirl.."~Max
Max membelai rambut Bella..Bella menahan sebak..Walaupun dia sayangkan Max..Dia terpaksa lepaskan..Dlam bab² move on ni..Sehari dua Bella dah move on dah..
Sebab..Dah bnyak dah yg sakitkan hati dia sebelum ni..Bella dah tawar hati..So,sng jerr dia move on..Walaupun Max ni setia..Bella masih tak boleh terima Max sbagai kekasih hatinya yg pertama dn dia tak percaya sngat dngan Max..
Lagi² klau Max mngetahui Bella ni siapa..Bahaya dn membahayakan nyawa mereka masing²..Lebih baik Bella mngambil langkah yg awal ntuk putuskan Max..
Malam ni jugalah kali prtama dn kali terakhir mereka berjumpa berdepan dn hubungan mereka berakhir malam ini..
Pembelajaran brjalan seperti biasa..
SKIPPP
REHAT;
Bella,Max dn Jhon berjalan ke kantin..Disebabkan Jhon ni kawan baik Max..Dimana ada Max,disitu ada Jhon..
"Baby nak makan apa?Abg blanja.."~Max
"Jngan ckap abg tak payung..Hahahahahah!"~Jhon
Bella mnggaru lehernya yg tak gatal..
"Ehh takpelah..Aku boleh beli makanan sendiri..Kau beli jerr makanan kau.."~Bella
"Jnganlah tolak rezeki Bella..Org dah nak belanja tu.."~Jhon
Bella mnggeleng laju..
"Aniyo..Aku taknak susahkan kau Max..Please,beli makanan kau sendiri jerr.."~Bella
Bella rasa brsalah juga sbab menolak pemberian Max..Terpapar wajah kecewa Max sdikit..Bella mnggenggam tngan Max..
"Jnganlah sedih..Ermm..Lgipun,Aku tak berapa lapar..Nanti kalau kau belanja,tak habis sayang.."~Bella
Max mngusap tngan Bella smbil tersenyum nipis..
"Baiklah..Kau belilah mkanan yg kau nak..Aku dn Jhon tunggu dekat sana.."~Max
"Ermm korang tak beli?"~Bella
"Takk..Ermm kitaorang tunggu kau sana yerr.."~Jhon
Bella mngangguk..Jhon dn Max beredar..Bella mlihat makanan² yg di jual..Dia tak berselera..Lgipun pagi² sbelum dia ke skolah dia dah makan..
Bella setakat membeli roti beras dan air anggur sahaja..
_________________________________________"Jhon?Kau tengoklah cara Bella menolak pemberian aku.."~Max
YOU ARE READING
|✓BLACK✓|(JJK)
Fanfic'Black' sbgai kod namenya Bella Kim..Dia adalah seorang spy yg diupah oleh Ahjuma Min Ah..Ahjuma Min Ah ini sbenarnya seorang bekas polis yg bertalented namun Black tdak mngetahuinya.. Ahjuma Min Ah sngat hebat dlam menggodam sesuatu benda hnya dnga...