Bormámor

245 14 0
                                    

Mint minden reggel ma is Lili keltet fel semmi kedvem nem volt a sulihoz basztam az egészbe,de ha menni kell hát menni kell.Felöltöztem felkaptam a málhám a bakancsom és a kabátom és elindultam kifelé az ajton mikor Lili visszahuzot.Lili:-a kajádat itthon ne hagyd. Majd a kezembe nyomta a kajámat egy puszit nyomot az arcomra amitől kicsit kínosan éreztem magamat. -Kösszi majd jövök. Azzal a lendülettel el is indultam miközben bedugtam a fülhallgatót a fülembe miközben mentem a lift felé, egy panel lakásban lakunk nem túl nagy de pont megfelel otthonos és luxus érzetet kelt de egyben minimalista is. Beszálltam a liftbe és elindultam lefelé. Elindultam Alex háza felé majd ott vártam rá egy darabig aztán elindultunk a suliba cigizgetünk beszélgetünk aztán beértünk a suliba lepacsiztam mindenkivel Hopeval megöleltük egymást majd beszélgetünk aztán mikor becsöngetek megöleltem Hopeot és ö pacsit is akart hát 'egye fene' majd adtam neki egy pacsit és mentem órára.

Szakmai angolra csöngetnek be épen,a leghátsó padba ülök Jake haveromal aki megint felhuza magát azon hogy a tanár semmit sem csinál csak kiosztja a feladatót uttána meg telefonozik majd x perc elteltével lelenörzi,be irkálunk valamit Jakel majd kielemezük a tanárokat meg az osztályt és Jake ezzen felhuza magát még jobban én meg röhögöm.40 perc mulva megszolal a csengő ugyan abba a teremben vagyunk ezért csak a kabátom kapom fel majd megyek a kis csapathoz.Lekezelek Alexal majd a többi srácal a lányok meg ugye megölelnek,majd elmegy meletem James aki persze leválal direktböl és elejti könyveit majd engem von kérdöre persze elküldöm a francba.Majdd megyek Hopehoz beszélgetni. Hope:-Idegesnek láttszol Dante valami baj van esetleg? Kérdezte agodoan.-Nem dehogy csak az a buzi James meg a faszságai már kezdenek fárasztani! Jelentetem ki majd becsöngetek,megöleltem Hopeot.Hope:-Ma ne várj meg mert sokáig leszek majd ha hazértem ifelhilak rendben van? -Igen. Mondtam majd elindultam vissza a teremhez nagy rohanva mikor elkap Lola. Kérdezi:-Dante nem beszélhetnénk meg? Felelem:-Ezt elszurtad Lola én megmondtam valamit ahoz tartom magam;Ezt a mondatot befejezve kirántom a kezem a kezei közül majd felmegyek a lépcsön.'Persze hogy elkéstem,mormogom magamban majd benyitok és szkeptikusan elnézést kérek a késésért ám mielöt a helyemre induljatnék a tanár mondja hogy menjek a táblához.'Remek;gondoltam magamban de szerencsémre azokat a kérdéseket tete fel amikre tudtam a választ.-Dante 4-es üljön le a helyére!Hangzot el nem is kellet több leültem a helyemre,majd elhülyésgedtük a maradék 10 percet Jakel majd kicsöngetek az utolsó oráról megyek a helyre ahol a csapat szokot lenni suli uttán,utt kozben meglátom Jamest és Lolát veszekedni gondoltam nem lépek még közbe gondolva hogy James csak nem ütti meg Lolát hát nem igy lett,megütöte,Lola majdnem össze esett nekem több se kellet mint hogy neki induljak Jamesnak és kiverjem bellüle azt a bizonyos salak anyagot.James amugy is bögyömben volt már,itt meg már lpatant az utolso hur és nem kiméltem nem mondom rajtam is meglátszot hogy verekedtünk.Lola sirására lettem figyelmes;-Dante hagyd abba kérlek.Majd elengedtem Jamest akinek vérzet az óra meg a szája,majd elmentem a csapathoz akik nem érteték miért késtem majdnem 40 percet de mikor Nana levete a fejemröl a kapucnit akkor egyböl rájöt mindenki.-Vele verekedtél ugye Dante?Tete fell a kérdést Alex.-Igen!Feleltem,majd Nana lepofozot és kikelt magábol miközben magához ölelt.-Megigérted higy nem keveredsz bajba.Majd könyezni kezdet a szeme.- Valoban ezt igértem!Mondom kicsit kinosan mert nem nagyon tudom kezelni ha egy nő sir,elbeszélgetük az idöt minenki szépen ment haza csak Nana,Alex,Trish és én. Felmentünk a megszokott kis helyünkre és inni kezdtünk. Nana nem az az ivós fajta igy pár kortynál többet nem is ivót míg Alex,Trish és én nagyon berúgtunk. Majd Alex mondta Nanának aki amúgy sem az az őlelkezős tipús hogy öleljen meg Nana persze megölelt,egy ilyen kis magastlaton volt igy csak a derekát tudtam ölelni miközben ö simogatta a fejem közben ez a gondolat fútot átt a fejemen 'Nem kellene hogy jól essen hiszen ott van nekem Aya, Majd Nanának mennie kellet igy lekisértem a buszhoz ami volt vagy 15 perc majd oda értünk ahonan megy a busza.A maradék 20 percben beszélgetem velle.-Mi a baj Dante? Kérdezte agodoan,-Olyan szomorúnak láttszol. -Semmi bajom Nana csak...... Nem fejeztem be már jöt a kérdés.-Csak nem Aya miatt szomorkodsz? Tette fel a kérdést. -De igen Nana miatta. Hangzot el a válasz. -Figyelj Dante neki ott van Greg nem de? Tette fel az újabb kérdést. -De igen. Mondtam Nanának aki uttána magához huzot és megölelt majd meghuzta a fülemet. -Akkor meg minek szenvedsz egy olyan lányért aki nem tud dönteni aki nem tesz semmit sem azért hogy ne hagyd ott? Bortol mámorosan feletem neki a kérésére.-Drága Nana én sem tudom egyszerüen a szivem húz fellé csak nem tudom miért de adig jó míg nem tudom. Mondtam Nanának majd jöt a busza megölelt majd egy puszit nyomot az arcomra.-Dante kérlek a következő buszodal menj haza teljesen részeg vagy. Kérte agodoan.-Jól van Nana a következővel haza megyek! Persze csak a 6:05-ös busszal mentem haza adig meg iszogatam még Alexal,Trishel meg másik két haverjukal.Majd Alex és Trish összevesztek valamin igy Tirsh ott hagyot minket.Majd eljöt 6:00 igy mentem a buszomhoz amire felszáltam és haza jöttem vele majd rá írtam Nanára hogy épségben haza értem majd lefeküdtem aludni könnyes szemekel. 

(Lehet egy kicsit lapos kezdés de attol még beindul a story csak hát ezt a részt egy éve irtam és még egy kicsit beleszerkesztettem)

Egy kicsit sem normális csapat élete.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora