Tabikide Oğuz duramaz ve derki
Oğuz:Hadi korku filmi izleyelim.
Sinan:Sen şimdi oyle diyosun ama sonra pantolonun ıslanmasın.
Gökhan, Ali,Yaprak, Sinan gülerler.
Oğuz :sen bana oyle diyosunda sonra sende korkudan ağlama .
Sinan hariç herkez ;
-hahaha.
Ali : tmm tmm hadi uzatmayın izliyelim yaprak korkmazsın dimi.
Yaprak:Yok Alikuşum ne korkması bana filmde değil gerçek hayatta zombiler ,cinler periler gelsin hepsini ayağımın altına alırım.
Gökhan : helal başkan.
Yaprak: sağol Gökkuşum.
Oğuz bi korku filmi koyar.film surer Yaprak Ali"e
-Alikuşum biraz korkutucuymuş .
Ali:gel Yaprağım bana sarıl.
Aliyle Yaprak birbirine sarılarak filmi izlerler.Filmde birden ekrana korkunç bişe çıkar ,öyle bi ses çıkartırki sinan ile oğuz kendilerini korkudan birbirlerine sarılırken bulur.
Sinan:oğlum napıyon banamı yürüyon haa amacın oysa soylüyüm tsliplerim var:)
Oğuz :saçmalama oğlum korkudan bana sarılmıssın hahaha.
Herkes guler tabi sinan hariç.
Sinan :asıl sen sarılmıssın korkak.
Sinanla Oğuz tartışırken birden bir horuldama duyuldu herkesde bir korku sezer yaprak aliye sımsıkı sarılır .Ali ışığı açmaya gider .
Yaprak : Alikuşum nereye?,gitme.
Ali : Yaprağım ışığı açacağım.
Ali ışığı açar . Ses hsla gelir ama herkes birden gülmeye başlar meğer o horlama Gökhan 'dan geliyormuş sinan gökhan 'nın yüzüne bir bardak su döker.
Gökhan : Allaaaaaaah bismillahirrahmanirrahimm .Allahım sana geliyorum Yarabbim.
Herkes güler Gökhan etrafına bakar üstüne bakar şaşkın şaşkın
Gökhan : laaaaaan kim doktü onu !
Neyse tartışma surer artık yatma vakti gelir herkes bi odaya girer yatar. Yaprak yatarken bi tıkırtı duyar neyse der ama tıkırtı devam eder ama bu bir ayak sesi saate bakar 03.16 bu saatte kimse ayakta olmaz diye düşünür. O zaman kim yürüyo diye sorar kendine "belki oğuz pislik yapıp beni korkutacak " diye düşünür ama ses gittikçe yaklaşır birden bi cam veya vazo kırılması gibi ses çıkar Yaprak korkuyla
-Aliiiiiiiiiiiii!
Diye bağırır Ali sesi duyar duymaz Yaprağın odasına gider sinan ,oğuz Gökhan da gider.Ali Yaprağı o halde görünce endişelenir. Yaprağın başını iki avucu arasına alır.
Ali:Ne oldu yaprağım ne oldu biri bisemi yaptı ne oldu yaprak!
Yaprak zor konuşarak
Yaprak : b b ben yatıyordum b b bi ses duydumm b biri y yürüyordu ayak sesleriydi sizsiniz falan dedim yok b birden vazo kırıldı s sizdiniz dimi?
Ali Yaprağa sarılır .
Ali:şşşş sakin ol .Sinan ,oğuz veya gökhan dır endişelenme.
Gökhan : ben değilim.
SINAN : bende degilim.
Herkez oğuza baktı.
Oğuz : bana bakmayın bende degilim der.
Yaprak : oğuz da değil ise bu kim ?
Çete bi muddet boyunca donar. çetenin aklında bir soru vardı "gece 3te evin içinde sessizce dolaşan ve aralarında hiç kimse olmayan kişi kim ?"bunu herkes merak e f iyordu ustelik alinin evinde kimse yoktu ve iceri kimse giremezdi.Bu adamm.......