Yaratık Yaprağı yakalamıştı . Hızlıca Yaprağı eve götürdü. Ali arkada acıyla baktı daha fazla dayanamayıp dizlerinin üstüne düştü.
A:Yapraaaaaaaaaaak...
Oğuz ,Sinan,Gökhan sesle arkalarına döndüler . Ali ' nin yanına koştular.Herkes de bi suskunluk vardı. Yapacakları bişe yoktu aslında . Ali içeriye girmek istemişti ama Aliyi engellemişlerdi. Sabah olmuştu. Bu gün cumartesi idi fakat çete sevinemiyorlardı. Ali dayanamadı kalktı .
Gökhan: Aliii nereye
Ali : Yaprağımı kurtarmaya . Ben gerekirse canımı bile veririm Yaprak için.
Ali bu cümleleri öfkeyle söylemişti.
Oğuz : Bende geliyorum Ali bekle.
Sinan ve Gökhan da gelir.hepsi eve girer sabah olduğu için ev aydınlıktır. Ama çete anlamıştırki o yaratık bir .........
Cindir. Artık Ali ne cini ne her ne denirse umursamaz sadece yaprağı kuryarmak ister. Ali bi odaya girer yoktur öbürüne girer yoktur Alinin kendi evi olduğu için Ali en korkutucu odayı hatırlar işte o an kafası dang eder koşarak oraya gider . Diğerleri de peşinden gelir. Ali kapıyı açmaya çalışır. Kapı kilitlidir düşündüğü gibi . Ali öfkeyle kapıyı kırar içerde bi sandalyede yaprak öylece oturuyordur . Koşarak yaprağın yanına giderler .
Ali : Yaprak yaprak yapraak.
Oğuz : Bacımsu bacımsu huhu
Gökhan : başkan
Sinan : hey
Barış :amazon
Yaprak ses vermez ama bir şeyler mırıldanır.
Yaprak : sakın bize bulaşmayın...
Ali Yaprağı kucağına alır ve piskoloğa götürür. Ali mutludur ama Üzgündürde . Piskolok Yaprağı inceler.
Piskolok : Yaprak hanım büyük bi olay atlatmiş onu denuz kenarında falan gezdirin aklındakileri unutsun ama şunu bilmenizi isterimki Yaprak hanım 'ın durumu çok ciddi .
Çete hasteneden çıkar . Yaprağı doktorun söylediği gibi deniz kenarına götürdüler yaprak biraz düzelir gibi oldu...
Ali : Yaprağım
Y: ha
A: Dün akşam ne oldu .
Y : onlara bulaşma sakın bulaşma tamam mı ?
A: Tamam.
Yaprak...Acaba Yaprak dün akşam ne yaşadı ve yaprak düzelcekmi?
( arkadaşlar uzun zamandır bölüm atamıyordum özür dilerim biraz kısa oldu)
Yorumlarınızı da bekliyorum .😄