O gece çete Barış da dahil hepsi Oğuz 'un evinde kaldı ama çete kararlılardı o karaltıları bulacaklardı . Okulda her zamanki gibi aynı yelerinde oturuyorlardı. Ali söze girdi
Ali: Ya biz böyle kaçarak bişemi kazancaz gidelim şu evdeki şey her neyse bulalım!
Yaprak : Alikuşum sen öyle diyosun da nasıl yapcaz?
Ali : Küçük titanım bende onu bilmiyorum.
Gökhan : eee planı olan varmı.
Sinan : Aslında benim var. Ama pek plandan sayılmaz.
Barış : olsun sen yine de söyle.
Sinan : Tamam . Bakın şimdi biz gece Ali gilin evinin önünde buluşalım. Hepimiz gelince içeri dalcaz sonra ... ölürmüyüz kalırmıyız bilmem .
Oğuz : Hahahaha...
Gökhan ayağa kalkar ve
Gökhan: ne oldu olum biz burda önemli bişe konuşuyoz .
Gökhan öyle dedikten sonra çete gülme krizine girer . Gökhan hala neye güldüklerini anlamaz .
Oğuz : Altına bak anlarsın .
Gökhan kafasını aşağıya indirir ve
Gökhan : Allaaaaaaah.
Hemen aceleyle pantslonunu yukarı çeker.
Sinan: Ne oldu Gökhan ? Merve ayrılınca yeni kız mı arıyon? Eğer öyle bişe varsa bu yöntem tutmaz diyim. Hahahaha .
Gökhan : Sinaaan !
Oğuz :hatırlıyor musunuz ? Yaprak mini etekle geldiğinde pantolonunu çıkartıp "şunu giy demişti" dimi.peki hoca 'nın dediğini hatırlayan varmı ?
Sinan : "Hayırdır karademir bize ortalama bi atomun büyüklüğünümü göstereceksin ? " Hahahaha
Oğuz : evet Hahahaha.
Gökhan : susun laaaaaan yeter !
Yaprak: Tamam tamam yeter.
Zil çalar . Herkes derse girer. Akşam olur . Anlaşmadaki gibi herkes Ali ' nin evinin önünde toplanır.
Yaprak : girmesekmi ya
Ali : Küçük titan şimdi girmessek hiç giremeyiz hadi cesaretini topla.
Çete içeriye girer . Kimse yoktur göz gözü zor görür bir karanlık vardı .
Ali : Bu böyle olmaz ayrılmalıyız
Oğuz : Ayrılmasakmı?
Gökhan: Oğuz korktumu sen ?
Oğuz : Yooo o o
Ali : Hadi ,sinan oğuz siz yukarı. Barış Gökhan siz beraber bizde Yaprakla tamam.
Çete :Tamam.
Çete dağılır . Barışla Gökhan bi odaya girer . Oda da dolaşırken birden Barış'ın sırtına bişe dokunur barış arkasına döner. Birden arkadan sıcak bi nefes hisseder boynunda . Sonra kalınca bir ses seslenir .
-Barış baaaarış baaaaaarııış...
Barış nefes nefese kalır Gökhan 'a seslenir. Gökhan birden önüne atlar. Ve gülmeye başlar.
Barış : Ha ha ha çok komik.
Birden arkalarından bişe geçer . Ses gelir.
-uhauvahahu
Kaba bi sesdir. Birbirlerine yanaşırlar.
Barış : Gökhan şunu yapmayı kes.
Gökhan : ben değilim asıl sen kes.
Barış : şaka yapılcak zaman değil!
Gökhan : Ne şakası!
Barış : lan sen değilsen kim bu ?
-fıst fıst
Gökhan: Kimdi o birden karşılarına yeşil parlak ve korkunç gözleriyle simsiyah bir yaratık çıktı.Bu yaratık öyle bi ses çıkardıki ikside korkudan salona kaçtı ...***
Yaprakla Ali bi odaya girdiler . Sesizce yürürken birden bi toblo yere düşer yaprak Ali 'ye sarılır.
Ali : Küçük titan sakin ol.
Yaprak : Tamam.
Sonra birden bardak havada uç maya başlar . Yaprak çığlık atar . Ali görünce ne yapacağını bilemez ne bulduysa fırlatır bardak kırılır . Yaprak dayanamaz solana koşar .Ali Yaprağı yalnız bırakmamak için peşinden koşar. Yaprak Barışa çarpar. Barış onu tutar .
Barış : Ne oldu Yaprak?
Ali gelir olanları anlatır . Gökhan da onlara anlatır .
Ali : Sinan gil nerede?
Barış : bilmiyoruz.
<><><>
Sinanla Oğuz üst katta dolaşırlar. Birden sinan kapının arasından onlara bakan iki parlak korkunç göz görür .Sinan oğuz 'u dürter.oğuz Sinan'ın gösterdiği yere bakar. Oğuz korkuyla balkon gibi olan alandan kendini aşağı atar sinan oğuzdiye bağırır .Sinan ' nın bu bağrışı kapıdan bakan canavarı sinirlendirir birden dışarı çıkar Sinan'ı kovalamaya başlar sinan korkuyla kaçar hepsi birden toplanır sinan kekeleyerek geldiğini gösterir . Hepsi korkuyla evden çıkar. Ama peşlerinden geliyordur yaratık . Yaprak yere düşer Ali arkasına döndüğünde Yaprak ' ın yere düştüğünü görür. Yaratık yaprağa iyice yaklaşmıştı. Ali ' nin son bir şansı vardı son hızıyla koştu yaratık yaprağa ulaşmasına bir kaç adım kalmıştı .Ali 'nin yetişmesi lazımdı. Ve ...(Bakalım Ali Yaprağı kurtaracakmı ... (arkadaşlar kitabımı oylayan arkadaşlara teşekkür ediyorum. Ayrıca kitabımı beyendiyseniz oylar mısınız 😁 )