Prieš penkioliką metų.
- Tu - Amelija Grant, tu nusikaltai. - sušuko per visus namus vyriausias demonas.
-Dėl to, jog pagimdžiau mergaitę!? Ji jus visus išgelbės! - sušuko ji atgal ir dar labiau prie savęs prisispaudė mažą kūdykėlį, vos dviejų savaičių laiko.
-VISUS IŠGELBĖS?! - nugriaudėjo dar garsesnis ir vyršesnis demono balsas. Tačiau už iš jo išniro jauna mergina, su karoliais rankose.
-Pasitrauk, pabaisa. - tarė ji. -Turiu susipažinti su "Viltimi". - juodai raudonas demonas nepatenkintai pasitraukė ir praleido raganą.
Amelijos skruostais ritosi begalybės ašarų, kurias sustabdyti, regis neišeis. Tuomet į kambarį įbėgo Markas ir apsidairė aplink sujauktą "Vilties" kambarį.
-Kuo ji vardu? - šaltai ir abejingai paklausė juodaplaukė sukdama rankoje karolių vėrynį.
-Sabrina. - tyliai pasakė Amelija. Tuomet ragana šyptelėjo ir švelniai paėmė verkiančią mergaitę.
Tada ją paguldė ant sulaužytos lovytės ir karolius uždėjo ant kaklo. Ragana pridėjo ranką jai prie kaktos ir kartojo keistus, nesuprantamus žodžius. Tuomet, mergytės akys apsivertė taip baisiai, jog nebesimatė gražių, žydrų akių, o Viešpatavo balta, tyra spalva.
Amelija pradėjo spiegti, nes jai skaudėjo. Skaudėjo skruostą, ant kurio kažkada buvo randas. O Marko randas, kuris buvo ant rankos, pradėjo raudonuoti.
-EXCITARE ILLOS! - paskutinį kartą sušuko mergina ir atsitraukė nuo mergytės. Demonas išnyko, o vietoje jo dabar gulėjo vienas, pažįstamas kūnas.
-Mano darbas atliktas. Sabriną saugokite, mokinkite ją, o dabar tegul ji miega. O šią, - pamojo ranka ji į žemę. - Nuneškite į lovą, apdėkite žolelėmis ir nuprauskite. Rytoj ryte ji bus prisikėlusi, tačiau nesu tuo garantuota. Viso gero, Ypatingoji. - padarė įtūpstą ji ir sušnibždėjusi "nekenčiu vampyrų" dingo.
Amelija pribėgo prie Sabrinos, o Markas prie žinomo kūno.
...
Niekas netikėjo, nesitikėjo, jog Amelija pagimdys tokią galingą ir stiprią palikuonę. Pusiau raganą, pusiau vampyrę. Jog pagimdys Viltį. Tokią mažą, tačiau galingesnę už bet kokią raganą ar vampyrą.
Pagaliau, pagaliau, pagaliauu radau laiko prisėsti prie šios istorijos ir su ją rimtai padirbėti ;p Labai jaudinuosi tai įkelti, nes istoriją perkurdavau milijoną kartų ir niekaip neišgaudavau norimo maximumo, o visai nesenai peržiūrėjusi kelis filmus, gavau didelį įkvėpimą su šia knyga. ❤️💋
tikiuosi jums patiks! Paspauskite žvaigždutę apačioje👇🏻⭐️
Myliu jus!❤️
YOU ARE READING
Viltis
Fantasy" Po penkiolikos metų į akademiją, su griausmu grįšta Amelijos kopija. Visi stebisi, kaip greitai viskas įvyko, kaip visi yra sveiki ir gyvi. Kaip vos būnant kūdikiui Sabrinai pavyko išgelbėti vampyrę, kuri buvo mirusi ir išgąsdinti visą būtybių rūš...