5.

166 3 2
                                    

Cărțile din triologya "Meciurile Dragostei", sunt genul de cărți care poate să-ți ridice moralul, oricăt de nașpa te simți. Dacă nu o să le citiți, voi o să pierdeți.
____________________________________

Autor:
lexinewman20

Carte:
Lions: Adevărata victorie e după meci (Volumul I)

Descriere:
Volumul I din triologya "Meciurile Dragostei"
Alice WhiteHall - Înlocuitoarea directorului și fiica acestuia - întămpină dificultăți cu un student încă din prima seară petrecută în campusul Universității Columbia, forțănd-o pe aceasta să-și intre în drepturi și să amenințe cu desființarea Frăției Kappa Sigma, dincare Roman Hunter face parte.
Doar că atracția dintre cei doi, care se face simțită incă din prima clipă și care vine ca o palmă dură peste fețele lor, e mult mai greu de ignorat, decăt vor ei să accepte, aducăndu-i pe acestia în situații tensionate și făcându-i să se comporte copilărește până în momentul în care sunt amândoi capabili să mărturisească ceea ce simt.
Echipa Little Lions, sponsorizată de însăși echipa Detroit Lions, este totul pentru Roman Hunter, student în ultimul an, care vine tocmai din Washington pentru a pune măna pe contractul cu echipa preferată, pus la bătaie finala campionatului universitar de fotbal american. Însă apariția lui Alice în viața lui, îl face să înțeleagă că victoria nu ține neaparat de căștigarea campionatului și a contractului. Adevărata victorie după meci e întotdeauna mai dulce.
____________________________________

Carte:
Iions: Ultima șansă la victorie (Volumul II)

Descriere:
Volumul II din triologya "Meciurile Dragostei"
____________________________________

Carte:
NY Knicks: Decizia ce duce la victorie (Volumul III)

Descriere:
Volumul III din truologia "Meciurile Dragostei"

Cărți RecomandateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum