KIRMIZI

505 17 13
                                    

Yine o iğrenç alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Ulan kim icat etti bu alarmı ? Gerçekten işsiz biri miydi acaba ? Benim atalarımdan biri olmadığı kesin. Bizimkiler haftasonlarını , yaz tatillerini falan bulmuşlardır kesin .

Uyandığım gibi banyoya koşturdum.Bugün okulun ilk günüydü.9.sınıfın ilk günü.Sınavım pek de iyi geçmemişti o yüzden özel bir okula gidecektim.Banyoda işlerimi hallettikten sonra odama geldim ve formalarımı giymeye başladım.Hafif bir makyaj yaptım dizlerime kadar olan çorabımı giyip vanslarımı ayaklarıma geçirdim.Hafif bir makyaj yapıp istediğim görüntüye ulaştım.Harika fiziği olan bir kız değildim.Kızıl belimde saçlarım ve yeşil gözlerim var.53 kilo olmayı ben istemedim ki . Za-yıf-la-ya-mı-yo-rum !!

Babam evden erken çıkmıştı . Annemde kahvaltı hazırlıyordu.Kardeşimin odasına indiğimde onunda uyduğunu gördüm. Masum , hatta fazla masum. Ama sadece uyurken. Uyandığında konuşmak istemezsiniz emin olun .

Çantamı alıp alt katın balkonuna geçtim ve servisi beklemeye başladım.Servisi korna sesiyle aşağıya indim anneme sulu bir öpücük kondurup asansörle zemin kata indim. Servisten içeriye girdim.En arka boş olduğu için oturdum.Dün geceden ipod'uma hazırladığım müzik listesini açtım ve kulaklıklarımı taktım.10 dakika boyunca sorunsuz giderken birinin beni ittirdiğini duydum. İttirmiyor kolumla sevişiyordu.

Kafamı kaldırıp baktığımda buz gibi mavi gözlerle karşılaştım.Duyduğum sesle yerime mıhlandım.

"Kalk yerimden KIRMIZI ."

KIRMIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin