Yazmaya başlıyorum..Hikaye hakkında yorumlarınızı bekliyorum :)
Tatil olmasına rağmen her zamanki gibi bugün de saat 6'da kalktık. Çünkü annemle babam bizi yaz okuluna yazdırmıştı. Yazdırdıkları güne lanet okuyo olsamda kahvaltı yapmak için mutfağa gittim.
Annem: Sonunda geldiniz hanımefendi.
- Sanada günaydın.
Annemide tebrik etmek gerekiyo insan sabahın köründe bu kadar enerji çok fazla sonuçta.
Kendi kendime düşünürken
Annem: Servis gelmiştir. Her seferinde geç kalıyorsun. Bugün de geç kalırsan beklemeden gideceğini söyledi.
- Ya he he yemek yemeden de gidebilirim yani sorun değil benim için.
Annem: Biraz daha erken kalkabilirsin.
- 10 da ders başlıyo ve 6 da kalkıyorum serviste ilk bizi alıyo anlayış göstersen diyorum.
Annem tam bişey diyecekken servisin kornası çaldı. Rana'yla çantayı aldığımız gibi dışarı çıktık.
Servisci ilk bizi alıyordu bu yüzden diğerlerinden erken kalkıyorduk. Servisle gidip gelmeyi hiç sevmiyordum, tek iyi yönü benimle yaşıt yakışıklı bi çocuğunda bizim servsimizde olmasıydı.
Okula geldiğimizde servisten inerken başımı çarptım o sırada dengemi kaybedip yere düştüm.
Yine rezillik diz boyu..
İçimden çocuğa rezil oldum diye küfür ederken bi elin uzandığını gördüm. Vee evet şu dramatik filmlerde olduğu gibi o çocuk elini uzatmış kalkmam için yardım etmek istiyordu.
Çocuğa tip tip bakarak yerden destek alarak ayağa kalktım.
Oda bozuldu tabi. Ama sonradan kabalık olmasın diye gülümseyerek teşekkür ettim. Bu seferde o hiçbisey yapmayarak okulun içine girdi. Yani bi bozulmasam olmuyo.
Derslere girip çıktık saat öğlen 4 olmuştu.
Sonunda eve gitme zamanı..
O okulu çok sevmediğim için eğlenceli bi kısmı yoktu. Çoğu kişiyle iyi anlaşamadığım için ordaki 2-3 kişi hariç diğerlerinden nefret ediyordum, hiç şüphesiz onlarda benden nefret ediyordu. Ama bu umrumda bile değildi.
Servise binecekken...