10 Mart Kadir'in doğum günüdür Kadir ilk özel kutlamalarını sevgilisi Beyza ile yapmak ister. Kadir'in İsmail isimli bir arkadaşının pastanesi vardır o pastanede arkadaşları ve sevgilisi Beyza ile doğum gününü kutlamak istemektedir Kadir bu planını hemen arayıp Beyza'ya söylemek ister.
Kadir:
- "Aşkım biliyorsun bugün benim doğum günüm bu özel günümde yanımda olursan çok sevinirim." demiş.
Beyza
-" Tamam aşkım annemle bi konuşalım bi şekilde abimi ikna edip abimle gelirim hem bu vesileyle tanışmış olursun sende abimle." demiş.
Sonra Beyza abisini aramış kendisi söylerse tepkisinden korktuğu için annesine vermiş telefonu annesi açıklamış:
-" Oğlum Beyza'nın bi erkek arkadaşı var Beyza seninle tanışmasını istiyor sizi Cumhuriyette bekliyor erkek arkadaşı." demiş.
Telefonu kapattıktan sonra abisi Beyzaya mesaj atmış.
" Niye benden çekiniyorsun ben sana izin vermeyeceğim diye mi korktun?" demiş.
Beyza ürkek bir şekilde cevap vermiş:
-" Evet abicim babamla sen onaylamazsınız diye çok korkmuştum. " demiş.
Abisi de Beyza'ya demiş ki:
-" Merak etme ben bi tanışayım bakalım kimmiş nasıl biriymiş istersen babamı ben ikna ederim." demiş.
Kadir tekrar Beyza'yı aramış ve partisine katılıp katılmayacağını sormuş:
Beyza bunun üzerine demiş ki:
-" Merak etme geliyorum aşkım annem izin verdi abim ile geleceğiz hem boylece abim ile de tanışmış olursun." demiş.
Beyza ve abisi Cumhuriyete doğru yola çıkmışlar arabada giderlerken sohbet etmeye karar vermiş abisi ve sohbet başlamış.
Abisi Beyza'ya demiş ki:
- " Sen bu Kadirle ne zamandır konuşuyorsun." demiş.
Beyza cevap vermiş:
- " 21 Ocak 2019 tarihinden beri yani tam 3 ay olmak üzere abicim demiş."
Abisi biraz sert bir ses tonuyla şöyle demiş:
-" Yani 3 aydır bunu bana bile söylemedin öyle mi abim?" demiş.
Beyza biraz ürkek bir ses tonuyla şöyle cevap vermiş:
-" Kendimi hazır hissetmemiştim oyüzden sakladım abicim." demiş ve eklemiş:
- " Ama çok seveceksin çok iyi biri beni hiç üzmüyor bizde sizin gibi olcaz inşallah yakında." demiş.
Nihayet mekana varmışlar. Beyza'yı Kadir karşılamış. Aralarında konuşurlarken abisi Beyza'ya seslenmiş ve demiş ki:
-" Parti bitince ara ben yine almaya gelirim tamam mı abim." demiş.
Aradan saatler geçmiş partinin bitme vakti yaklaşmış Beyza Kadire seslenmiş ve şöyle demiş:
-" Aşkım ben bi abimi arayım parti bittiği zaman ara demişti şimdi kızmasın olur mu?" demiş.
Beyza abisini aramış ve konuşmuş sonra sevgilisine dönüp demiş ki:
- " Aşkım abimle konuştum babamla akşam konuşacağız sende gel babamla üçümüz beraber konuşalım dedi." demiş.
Kadir:
- " Tamam bitanem olur sonra da ben teyzemle amcamla falan konuşurum." demiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Engelli Kızın Azmi
Short StoryBir zamanlar güzel bir köyde çok güzel bir günde 17 Eylül 1998 sabahı güzel bir kız çocuğu 3 kişilik bir ailenin 2.çocuğu olarak dünyaya gelmiş adı Beyza olmuş bu kızın onu çok seven bir annesi, bir babası ve bir de abisi varmış. Annesinin adı Serap...