Günlerden bir gün Kadir bu sefer Beyza ile kendi arkadaşı Burak'ın gittiği okula gelmiş. Okul müdürüyle görüşmek ve okul müdürüne ilişkilerini açıklamak istemiş. O sırada okul müdürüyle Beyza ve Burak'ın konuştuklarını görmüş. Okul müdürü Beyza ve Burak'a okul olarak bir okul gezisi düzenlediklerini söylemiş. Beyza buna çok sevinmiş. Beyza:
- "Hocam peki geziye istediğimiz birisiyle gelebilir miyiz." demiş.
Okul müdürü:
-"Tabii ki kimi istiyorsan getirebilirsin demiş."
Beyza sevinçli bir şekilde:
-" Hemen bunu Kadir'e söylemeliyim, bu bizim beraber ilk gezimiz olmalı." demiş ve Kadir'i aramış.
Kadir:
- " Efendim aşkım." demiş.
Beyza:
- " Aşkım sana acil bişey söylemem lazım." demiş.
Kadir:
- " Söyle aşkım." demiş.
Beyza:
- " Aşkım bizim okul müdürü az önce Burakla beni yanına çağırdı ve bir gezi düzenleyeceklerini ve geziye istediğimiz kişiyle gelebileceğimizi söyledi benimde ilk aklıma sen geldin gelmek ister misin ne dersin bu bizim beraber ilk gezimiz olsun mu? " demiş.
Kadir:
- " Tamam aşkım ne zaman saat kaçta gideceğiz demiş.
-" 26 Temmuz saat 15.00'de burda olmamız gerekiyormuş aşkım. " demiş.
26 Temmuz günü gelip çatmış Beyza okula gitmek için hazırlanırken telefon çalmış arayan Kadirmiş.
Kadir:
- "Günaydın aşkım nerdesin?" demiş.
Beyza:
- " Kahvaltımı yaptım okula gitmek için giyiniyorum aşkım." demiş.
Kadir:
-" Tamam istersen okula giderken bana uğra beraber gidelim okula ben seni tek başına bırakamam aşkım. " demiş.
Beyza Kadorlere doğru gitmek için evden çıkmış yolda Elif ile karşılaşmış nasıl ki Burak Kadir en iyi arkadaşıysa Elif de Beyza'nın en iyi arkadaşıymış. Elif Beyza'ya demiş ki:
-" Nereye gidiyorsun kanka." demiş.
Beyza:
-" Kadirlere gidiyorum bugün bizim okulun gezisi var okul müdürü bize istediğimiz kişiyle gidebileceğimizi söyledi biz aynı okuldayız senin haberin yok mu geziden demiş."
Elif:
- "Var evet bende geliyorum seni yalnız bırakır mıyım hiç " demiş. Sonra yanlarına Buse gelmiş ve atılmış:
-" Bende geliyorum hemde en iyi arkadaşım Gözde ile geleceğim." demiş.
Beyza sinirli bi şekilde
-" Şu kızın adını anma benim yanımda o kızı hiç sevmiyorum Kadirle geçen gün gezerken gördük Kadir'in benim elimi tuttuğunu görünce nasıl da bozuldu ama ahhahaha" demiş.
Buse de bunun üzerine demiş ki:
-" Siz Gözde'yi sevmiyorsunuz diye ben niye onunla arkadaşlık yapamıyormuşum."
Beyza:
-" İyi ozaman sinemada sakın benim yanıma gelme çünkü benim artık Buse diye bir arkadaşım yok." demiş.
Herkes servislere binmiş Beyza ve sevgilisi yanyana oturuyorlarmış serviste Beyza sevgilisini okul müdürüyle tanıştırmış tanıştırdığı için de kimse Beyza ile Kadir'in yanyana oturmasına karışamamış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Engelli Kızın Azmi
Historia CortaBir zamanlar güzel bir köyde çok güzel bir günde 17 Eylül 1998 sabahı güzel bir kız çocuğu 3 kişilik bir ailenin 2.çocuğu olarak dünyaya gelmiş adı Beyza olmuş bu kızın onu çok seven bir annesi, bir babası ve bir de abisi varmış. Annesinin adı Serap...