sonsuz teşekkürler ismiyle bir single çıkarmış. alay etmek için dinledim ama dinledikten sonra fikrim değişti. ses güzel, şarkı nakaratı akla takılıyor. ritim de iyi. ido'ya tavsiyem sadece şarkı söylesin. başka türlü çekilmiyor çünkü çocukişim gücüm olmaz, ne şarkısıyla ne kendisiyle ama ezmeyin olum bu çocuğu. şu şarkıdan daha beter onlarca demet akalın şarkısına tapıyorsunuz. adamın babası ibrahim tatlıses, kaşı da normalden biraz gür diye itin götüne sokup çıkarıyorsunuz. sevmeyin bu çocuğu, tamam ben de sevmiyorum ama ezmeyin, ergen showlarınızı insanların fiziksel özellikleri ile dalga geçerek göstermeyin. sesi de çok kötü değilmiş ayrıca. Çünkü onun fanıyımceketi giymek icin o kadar ugrasip, arabaya bindigi anda ceketi yan koltuga firlattip attigi bir klibe sahip olan album. ulan madem burusturup atican, klibin yarisinda niye ceket giyme tripleri atiyorsun.
O degil de usenmedim klibinden 1 dakika izledim, kiz iyiymis.
facebook'ta çıkarttığı sürece tehlike yok.
ciddi ciddi izlediğim güzide eser! klipte giydiği smokinin pantolonu babasına ait diye düşünmeden edemedim, zira bariz kısa paçalı, yürüyüşü de bir garip bacaklarını yanlara attıra attıra. neyse şarkıyı da klibini de sevmedim ben. zaten ne yapsa sevmezdim öyle ön yargılıyım kendisine karşı...birileri fazla ısrar etmiş ve sonunda sussunlar diye bu şarkıyı yapmış gibi hissetirdi şahsıma. zorlama ve isteksizce. ama itiraf etmeliyim ki beklediğimden daha iyi ido için.
özgüven patlaması yaşadığım olay.
bu eleman albüm çıkarabiliyorsa bu saatten sonra benim için hiçbir şey imkansız değil.
Çok uğraştı ama kimseden para istemedi arabasını sattı her yere taksiyle gitti ama emeğine kavuşmadı