1.BÖLÜM

209 3 1
                                    

   Yıllardan  2014 ve bir yaz akşamı tam da istanbul'a dönmeye hazırlandığım  akşam, amcamların  evinde kuzen lerle toplandık.

    Nerdeyse tüm kuzenlerim oradaydı. Hepsini çok seviyordum ama sadece birini hepsinden daha da çok seviyordum. Hayrettin Sancar.

    Kuzen lik bence tam da benim kuzenim gibi olanlara denir. Kendisi herşeyim.

   İstanbul'a döneceğim gün, gözlerim heryerde onu arıyordum. Meyerse  denize gitmiş. Otobüse bindik. Biraz geçtikten sonra mola verdik, yemek yedik.

   Akşam oldu ben koltukların arkasında olan tv dan dizi izlerken, babamın telefonu   çaldı. Arayan Hayrettin ' di. Babamla konuştuktan  sonra, beni istedi babamda telefonu bana verdi. Özlettin kendini dayı kızı dedi. Bende onun benim ağlamamı  duymasını istemediğim için telefonu kapattıktan sonra ağladım. Onları çok özlemiştim  daha 1 gün bile olmamıştı. Naparsınız  KUZEN işte.

    İstanbul'a vardık. Eve geldik. Kahvaltı yapıp. Teyzem lere gittik. Akşam oldu yemeğimizi  yiyip eve döndük. Tabi o zamanlar telefonum  olmadığı için babamın telefonundan Hayrettin le konuştuk. Napiyosun, nasılsın, ne zaman İstanbul'a geliyosun dedim. Valla dayı kızı, 2 hafta sonra ordayım dedi, ama gelince ilk senin yanına gelicem dedi.

KUZENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin