Vlci, vlci a vlci

254 4 0
                                    

  Textové RPG s tématem vlků bylo a je stále jednou z nejrozšířenějších a pravděpodobně také nejpopulárnější.
   Bohužel už je také postihuje neaktivita. Mají nedostatek nováčků a starší hráči také nemají tolik času jako dříve.
    Ocení tedy každého nováčka a já vam tady vypsala ty nejaktivnější:

Galliera-s touto hrou moc zkušeností nemám, ale co se týče hráčů je trochu vybíravější. Ale za to má skvělou grafiku a snadné, propracované stránky, kde máte vše při ruce.

Mois Gris-další z těch aktivnějších her, opět s ní nemám moc zkušeností, ale má hezkou grafiku i stránky. Jste zde trochu omezeni, co se týče zbarvení vlka a magie, ale nic hrozného to není.

Niwat-Ostatní hráči ho popravdě nemůžou vystát, ale jeho vlastní hráči na něj nedaj dopustit. Opět přehledné, jednoduché a milé stránky. Pravidelné akce a soutěže. Dříve měl něco přes  stovku hráču, dnes je jich značně míň, ale přesto si tam pořád dobře zahrajete.

Vlčí Brloh-Co se týče aktivity, ta je spíše na Discordu, než na hře, ale myslím, že se určitě najde někdo kdo si s vámi zahraje. Rozhodně velkým plusem je jednoduchá registraci a přehledné stránky. Pro mě opravdové mínus je pomalé stárnutí postav, ale někomu to může vyhovovat.

Veritas-Hra vznikla ,,odtržením" z Niwatu. Aktivita na ní je velice slušná, jak na Discordu tak na hře. Pro mě je rozhodně velkým plusem přehlednost stránek a milý přístup jak už hráčů tak adminů.

RPGKde žijí příběhy. Začni objevovat