Her na toto téma je na internetu plno, spousta z nich je velice aktivní a propracovaná. Existují projekty, kde můžete hrát za studenta nebo projekty, jež jsou věnované pouze světu dospělým. Mě osobně moc nezaujaly, jelikož jsou opravdu časově náročné, ale věřím, že pro některé je to opravdu to pravé.
Zde dávám opět pouze ty, o kterých vím, že jsou aktivní:
Crucio-Velice aktivní hra s krásnými a propracovanými stránkami a milým kolektivem. Snadná registrace i samotná hra. Bohužel opravdu časově náročná.
Veritaserum-Tato hra vás osloví možná právě díky tomu, že je zaměřená na život dospělého kouzelníka. Opět mají graficky pěkně zpracované a hlavně přehledné stránky. A možná vás přesvědčí to, že spolupracují s Crucio.cz
Život v Bradavicích (ŽvB)- Tato hra je unikátní tím, že nabízí plné grafické zpracování hry. Hra pro vás tedy pravděpodobně bude snažší a mnohem atraktivnější. A jejich stránky jsou opravdu moc hezké a mají příjemnou atmosféru.
Revelio-Aktivní hra s přehlednými a pěknými stránkami. Opět na téma Bradavic.
iHogwarts (iHog)-Mile vypadající aktivní hra
Hocz-Aktivní hra. Moc se mi nelíbí jejich stránky, ale jsou přehledné a to je hlavní.
E-Bradavice-Vcelku stará, ale stále aktivní hra s pěknými stránkami. Pravděpodobně největší výhodou je možnost zmrazit svou postavu při nedostatku času a zase ji rozmrazit až budete mít čas a chuť hrát.
Hogwarts online-Na stránkách se mi líbí počitadlo bodů, jinak mě hra ničím nezaujala ani neurazil. Ale zkusit jí můžete, předpokládám, že bude herně zajímavá.
Harry Potter World-Hra se odehrává na Discordu, její stránky jsou hezké a přehledné. Určitě zaujme díky menší komunitě(možnost více se prosadit a projevit), nenáročnosti a toleranci vašeho psaní. Podle mě určitě skvělá hlavně pro začátečníky nebo pro lidi, co hře nechtějí obětovat tolik času.
Hrad Bradavice-Stránky této hry vás na první pohled asi příliš nezaujmou. Co se týče grafiky ta není moc na vysoké úrovni. Ale hra je přehledná a řekla bych, že admini této hry jsou velmi snaživí.
ČTEŠ
RPG
RandomJistě spousta z vás zná nebo hraje zde na wattpadu RPG neboli hry na hrdinu. V této ,,knize" bych vám, ale ráda představila textové RPG existující na webech a fórech, která jsou více propracovanější. Přidáte se k některé???