James gözlerini dehşetle açınca kendimi gülmemek için zor tuttum desem yeridir.
"NEREDE!"dedi babam.
"Bir yanlışlık oldu babacım.Aslında bana dememişti,başka birinden söz ediyordu."
"Benim bilmediğim başka bir kızım daha mı var?"diye alayla konuştu babam.Suratı sinirden kıpkırmızı olmuştu.
"Yok tabiki.O seni yalan söyleyen kızın babası sanmış."
"Senin telefonundan mı?"
"Yok öyle değil.Ben hani öğretmenim ya, o kızın babası ile konuşuyorum sanmış ve telefonu ben daha açıklayamadan telefonu elimden aldı."
Kesinlikle yalan söylemekte başarılı değilim.Sonuçta daha önce hiç böyle bir durumla karşı karşıya kalmamıştım.Şimdiye kadar.
"Peki öyle olsun bakalım."
"Dışarıdaki insanlar ne olacak majesteleri?"diye sordu Tom.Korkusundan tir tir titriyordu.
"Ben o işi çoktan hallettim bile muhafız.Kimse benim geldiğimi görmedi.Muhtemelen şuan herkes dersindedir."
O sırada babamın telefonu çaldı.Arayan kişi önemli bir şey söylemiş olacak ki hemen gitmesi gerektiğini belirtti.
Babam gittikten sonra üçümüzde bir oh çektik.
"Kesinlikle benden böyle bir şeyi yapmamı bir kez daha istemeyin."dedim ve kendimi koltuğa attım.
Yaptığım büyüleri bozdum ve James yeniden görünür oldu.Hala şokun etkisindeydi.
"Sanırım sana ceza olarak fazladan ödev vereceğim.1 hafta boyunca."
"Bence bu mükemmel bir fikir."diyerek Tom da bana katıldı.
"Ben...şey...özür dilerim."
"Şimdilik seni affediyorum ama bundan sonra bir daha olmasın."
Zil çaldı.Dersim başka bir sınıftaydı.Öğretmenler odasına uğradım.Bari burda olsun beni öğrenci sanmasınlar.
"Buraya öğrencilerin girmesi yasak tatlım."dedi tatlı bir bayan.
"Merhaba.Ben Elia.Yeni transfer oldum.Tarih öğretmeniyim."
"Oh!"diye şaşırdı birkaç öğretmen.
Masamdan eşyalarımı alarak sınıfa doğru ilerledim.Muhafız Tom'a bir ricada bulunmuştum ve genç bir tarih öğretmeninin okula transfer olduğunu tüm öğrencilere duyurmasını istemiştim."
.......
Günün geri kalanı olaysız geçmişti.İlk günü atlatmanın sevinciyle neşeyle arabama bindim.Anna'yı sonraki sokakta alacaktım.Birilerinin görmesini istemeyiz.Anna'nın bu sabah olan olayları duyunca çıldıracağından emindim.
Arabayı çalıştırdım.Anna'yı da aldıktan sonra eve doğru sürmeye başladım.
"Bugün ne olduğuna inanamayacaksın."
"Ne oldu!Çabuk anlat!"
Ona olanları anlattım.Sözlerimi bitirince kahkaha atmaya başladı.
"Kızım senin hayatın macera ya!"
Gülümsedim.
"Biliyorum."
Eve vardığımızda Anna ödevlerini yapmaya çıktı.Neyseki benim yapacak ödevim falan yoktu.
Yemek hazırlamaya karar verdim.Anna'ya fikrini sorduğumda canının lazanya çektiğini söyledi.Ben şimdi nerden bulayım,nasıl yapayım lazanyayı?Daha zor bir yemek seçemezdi heralde.Domates soslu makarna yapmaya karar verdim.Şuan için en uygun ve kolay olanı buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safkan Kristal Kontrolcüsü
FantasíaKristal diyarı ikiye bölünmüştü Siyah Kristal Ülkesi ile beyaz kristal ülkesi Bu ülkelerden birinden bir bebek doğacaktı Bir safkan Savaşa son verecekti Çok güçlü olsada Bu görev o kadar kolay değildi Kontrol etmek zordu Saklanmak zordu Savaşmak zo...