Po dlhšom čase ďalšia časť. Snáď sa bude páčiť. Je tu veľa opisu ale tak čo už. Veľmi veľmi ďakujem za každé prečítanie a každý vote/koment. :)
[ "Ako že si to nepamätám?"
"Látka, ktorá maga omámi, ak sa jej nadychne" ]
"Bola som zhypnotizovaná?"
"Nejak tak. Hlavne kľud."
"Super! Ovládol má nejaký boh vie aký človek, ak to bol človek. Zobudím sa úplne niekde inde s prázdnym miestom v mysli a ja mám byť kľudná?"
"Všetko bude v pohode treba čas a pochopíš čo sa deje, neskôr ti to vysvetlím."
"Prečo nie teraz? Dokážem chápať."
"Nie!" vyrazil z honosnej izby z dosť veľkým hlukom. Počula už len otáčajúci kľúčik v zámku.
"Super super super!!!!" nervózne a nahlas opakovala to isté slovo dookola, z ktorého teda nebola cítiť radosť. Po piatich minútach kričania na neznámeho a stláčania kľučky to vzdala. Vedela, že tu nikto nepríde. A tak jej neostávalo nič iné, len si ľahnúť a snažiť sa zaspať. Veru jej to dlho netrvalo...
Z POHĽADU JESS
"Čo to..?!"
"Konečne si sa zobudila, trvalo ti to večnost."
"Preto na mne muselo skončiť plné vedro ľadovej vody?!"
"Nekrič na mňa prosím ťa. V ničom ti to nepomôže."
"Tak má neolievaj keď spím"
Pozrela som sa mu prvý krát do tváre v svetle. Tak dokonalý. Tie oči sú ešte krajšie ako v tme. Tie vlasy tak krásnej sýtej čiernej farby. Aaach.
"Haloo! Si medzi živími?" a práve tieto slová má vytrhli zo snenia.
"Čo sa deje?"
"Chceš vedieť kto som, alebo nie?"
"Áno" odvetila som s nadšením, ktoré bolo isto cítiť z môjho hlasu.
"Tak spolupracuj a počúvaj. Pre začiatok moje meno a vek. Čiže volám sa Elijah mám 17. Som rovnaký ako ty. Mag. Máš schopnosti, ktoré sa časom naučíš. Budeš trénovať. Poctivo! Pretože nevieš čo sa kedy stane. Je množstvo lovcov, pre ktorých sme výhra. Trénovať budeš s ďalším magom, ktorého ti predstavím neskôr. Teraz ti to tu ukážem. Poď." vstal z postele v ktorej som spala, a tak som ho nasledovala až na chodbu. Táto chodba bola asi 5-krát taká veľká ako moja chatrč. A to len chodba čo to bude ďalej. Viedol ma dlhou chodbou a komentoval každé dvere.
"Izba. Izba. Izba. Záchod. Kúpeľna. Izba. Izba... " dostali sme sa na koniec chodby kde otvoril honosné pozlátené dvere. Ocitla sa v miestnosti, ktorá bola zrejme obývačkou. 3 gauče pre šiestich, obrovská plazma, ďalšie obrovské akvárium, stôl a ako všade krištáľový luster.
"Obývačka. Teraz tu nikto nieje lebo je obed, myslím, že by sme sa mali pridať." iba som prikývla. To som tak dlho spala?! Už viem prečo Elijah nebol nadšený. Opäť má viedol dlhou chodbou za obývačkou. Dostali sme sa k ďalším honosným dverám. Otvoril dvere.. a kto by to čakal? Krištáľový luster. Mnoho stolov pospájaných do kocky s dierou v strede. Zaujímavý nápad. Až teraz som si všimla, že na mňa všetci pozerajú. Je ich tu asi tak 20. Ktovie, či sú všetci ako ja.
"Ahojte" trochu nesmelo som sa pozdravila a počula iba samé ahoj ahoj ahoj..
"Táto slečna je Jessica. Je nová, tak buďte milí ďakujem." povedal za mňa Elijah.
ČTEŠ
Different..
FantasyObyčajné dievča, ktoré vskutku nieje až tak obyčajné.. je iné no nevie o tom.