Éreztétek már azt, mikor egy nagyon unalmas órán vagytok, ránéztek az órára és 11:20-at mutat? Vagy bármennyit, igazából nem ez a lényeg. Majd 30 perccel később is megnézitek, de ekkor már 11:25. Fasza! Eltelt 5 perc! Még ezt az időt is sajnálom rááldozni az életemből a földrajzórákra. De hát amúgy is, minek nekem a földrajz? Egyszer csak éreztem, ahogy egyre nehezebben tudom megtartani a fejem, majd végül a padon köt ki.
Majd egy hangos valamire keltem fel, mivel félálomban voltam nem tudtam teljesen, hogy mi történik körülöttem. Egy-két perc elteltével realizáltam, hogy mi is történt pontosan. Kicsengettek! Végre ebédszünet! Erre gondolva rohantam le a lépcsőn, egyenesen át az ebédlőbe, miközben a zsebemből előhalásztam a mobilomat.
Megvártam, míg egy kicsit csillapodik a sor hosszúsága, szóval addig leültem Taehyung mellé, aki már nagyban evett. Gyűlölöm a menzás kaját... Egyszerűen szörnyű még ránézni is néha... Meggondoltam magam, egyáltalán nem is eszek.
-Te nem eszel? -emelte fel rám kérdő tekintetét.
-Kössz, inkább kihagyom -mondtam nevetve -Te hogy bírod ezt megenni?
-Hát tudod egyszerű... Éhes vagyok. Nem mondom, hogy finom, de meg lehet enni. Igazság szerint fel is adtam, inkább visszaviszem -közölte vicces mosollyal a száján.
Míg ő felállt a székről, én végig követtem őt, majd hirtelen ötlettől vezérelve elindultunk ki, az udvarra. Leértünk a lépcsőn, majd megragadtam a pulcsimat, ő pedig a sajátját. Kint megcsapta arcomat a lágyabb, tavaszi szellő. Tae-vel leültünk egy padra, majd ott elkezdtünk mindenféléről beszélgetni.
-Találtam egy olyan chat szobát hallod, sírni lehet rajta, olyan vicces sztorik tudnak kialakulni. –kezdte el random mesélni legjobb barátom.
-Tényleg? És mi a neve? –érdeklődtem
-Anotalknak hívják, biztos hallottál már róla.
-Egy kicsit ismerős. Miről szól?
-Kiválasztod, hogy lány, vagy fiú leszel-e, megadod, hogy pasit, vagy csajt keresel és hogy hány éves vagy. Majd megkeresi neked az adott személyt, akinek csak a nemét tudod, és beszélgethetsz vele. A nevét csak akkor tudod meg, ha megmondja, eredetileg „Ismeretlennek" fogja jelölni.
-Klassz! Kipróbálhatnánk. -jelentettem ki, majd már vettem is elő a telómat, és Írtam is be a keresőbe az "anotalk" kulcsszót. Sorra dobálgatta ki a találatokat a google, majd a legfelsőre kattintva elolvastam, hogy hogyan is működik ez, miközben gondolkodtam, hogy lánynak adjam-e ki magam, vagy maradjak a fiúnál. Végül a lányra esett a választásom
-És, ömmm... Lányokat keressek, vagy pasikat? -kérdeztem röhögve.
-Pasikat, kíváncsi vagyok mi lesz belőle
És így is lett. Az első beszélgetésem ezen az online felületen így nézett ki:
A chatpartnered neme: férfi
Ismeretlen
Szia!Szia cicafiú, hogy hívnak? :3
Ismeretlen
Minhyun vagyok, és te?Woohyun, de neked csak WooWoo :3
Na és mennyire vagy perverz?Ismeretlen
Ez egy férfi név...
Te hihetetlen buzi, én csajozni jöttem, nem pedig azért, hogy buzuljak.A beszélgetésnek vége
-Kilépett -mutattam meg röhögve Taenek a beszélgetést. -Mehet a kövi?
-Mehet -jelentette ki egy nagy vigyorral az arcán. Egyébként a következő beszélgetésben az igazi nevem fogom használni, ugyanis a Jimin női név is lehet. Nem telt bele 10 másodperc dobta is a következő személyt.
A chatpartnered neme: férfi
Ismeretlen
Szia
Jungkook vagyokSzia, az én nevem Jimin :3
Ismeretlen
Mesélsz magadról? Én is mesélek addig.Hát rendben. 17 vagyok, idén töltöm a 18-at. Végzős gimnazista vagyok, érdekel a tánc, a rajz, a videojátékok, a küzdősportok, meg úgy rengeteg minden. Seoulban lakom a szüleimmel és a húgommal. Általában jó kedvem van.
Ismeretlen
Én nemrég léptem bele a 20. életévembe, szeretek sportolni, táncolni, emellett még a fotózást is a hobbijaim közé sorolnám. Seoulban élek egyedül. A videojátékokat én is szeretem, a kedvencem az OverWatch.
Húú, szeretem a gimis lányokat, bár egy kicsit fiús a stílusod.Nem is tudom miért XDDD
A beszélgetésnek vége
-Pedig már majdnem megkedveltem a srácot... -jelentettem ki egy mosollyal az arcomon... Á nem is mosoly volt az, hanem inkább egy vigyor. De tényleg rendesnek tűnt eleinte a srác... eleinte...
YOU ARE READING
ANOTALK /JIKOOK FF./
FanfictionTudjuk, tudjuk... Koreában nincsen Anotalk... Mi most csak elképzeljük, hogy milyen lenne, ha lenne... Park JiMin, a 17 éves gimnazista csak úgy poénból, legjobb barátjával hülyülnek az egyik szünetben, mert Tae felfedezte ezt az online ismerkedős t...