Jungkook szemszöge:
Én nemrég léptem bele a 20. életévembe, szeretek sportolni, táncolni, emellett még a fotózást is a hobbijaim közé sorolnám. Seoulban élek egyedül. A videojátékokat én is szeretem, a kedvencem az OverWatch.
Húú, szeretem a gimis lányokat, bár egy kicsit fiús a stílusod.Ismeretlen
Nem is tudom miért XDDDA beszélgetésnek vége
-Nem hiszem el! Már megint egy hülyét fogtam ki! -dobtam el idegesen a telefonomat, ami még a nagy erejű csapódás ellenére is ép maradt. Hogy mitől is vagyok ilyen idegroncs? A válasz egyszerű! Egy órán belül több olyan fogyatékost fogtam ki, akik csak hülyülni jöttek ide Anotalkra.
Talán az utolsó gyerek még normálisnak is tűnt, azt leszámítva, hogy lánynak adta ki magát. A beszélgetésünk egészen jól indult, hiszen már a nevével felkeltette az érdeklődésemet, pedig ezt eddig még nem sok embernek sikerült elérnie. Hogy pontosabb legyek rajta kívűl, csak egy személy érdemelte ki a figyelmemet az évek során. Ez a valaki a volt barátnőm, Mae Chiyong személyében nyílvánul ki. Ha úgy nézzük az ő elvesztése miatt döntöttem úgy, hogy kipróbálom az Anotalkot. Az alkalmazásról még a legjobb barátom, Yoongi mesélt valamikor. Akkor azt állította, hogy nagyon sok jófej csaj használja a netes chat szobát. Engem nyílván nem izgatott annyira, egészen addig a napig míg rajta nem kaptam Chiyongot, ahogyan megcsal az egyik osztálytársammal. A kezdő löketet mégis az adta meg, amikor a legjobb barátom bejelentette, hogy összejött egy lánnyal, akit Anotalkon ismert meg.
-Ha neki bejött, nekem miért nem? -suttogtam magam elé, miután felvettem a földön heverő telómat, ami hatalmas meglepetésemre rezegni kezdett. A képernyőn Yoongi nevét írta ki, felette pedig egy alvás közben lekapott kép szerepel róla. Erre muszáj volt elmosolyodnom, hiszen ezt a képet még egy osztálykiránduláson csináltam róla. Akkor annyira sokat nevettem rajta, hogy a nap végére elment a hangom, így barkóbáznom kellett, ha mondani szerettem volna nekik valamit. Akkor még minden jó volt...
-Haló, élsz még? Egész nap olyan búval baszott voltál, már féltem, hogy kiugrottál egy autó elé hazafele menet. -röhögött az idióta barátom a vonal tulsó végéről.
-Yoongi! Neked hogy sikerült barátnőt szerezni Anotalkon? - kérdeztem az egyetlen dolgot, amire most igazán kíváncsi vagyok.
- Komolyan ez bánt téged? Chiyong egy ribanc volt, te meg túl jó voltál hozzá. Lépj túl rajta! Idővel majd találsz valakit! -bíztatott barátom, de ettől még nem jött vissza az életkedvem.
- Ha te mondod... -motyogtam egy fájdalmas sóhajtást követően.
- Beszarok rajtad, tesó! Várj meg, átjövök hozzád és úgy tökön rúglak, hogy a barátnő szerzés lesz a legkevesebb bajod! -azzal lerakta a telefont és én ismét egyedül maradtam a gondolataimmal.
~ 1 óra múlva ~
-Kook rád töröm ezt a kibaszott ajtót, ha nem vonszolod ide a seggedet! -hallatszódott a bejárat felől Yoongi ideges hangja. Mivel nem szándékozom azt is megjavíttatni, így rögtön indultam beengedni azt a barmot.-Nyughass már! Kaját csináltam, nem pedig az ereimet vagdostam. -tártam ki Yoongi előtt az ajtót, aki a kaja szó hallatán beljebb sétált, követve a konyhából jövő finom illatokat. -Komolyan mondom, olyan vagy mint egy kölyök, aki most fedezte fel a szekrényben lapuló kinder tojásokat. -céloztam barátom feltűnő kaja iránti szeretetére.
-Tényleg? Kár, hogy gyerekként sohasem édességet találtam apáék szekrényében. -röhögött a készülőben lévő ramen felett Yoongi. -Na miért is kellett ma megmozdulnom? Szívesen maradtam volna otthon a tévé előtt, miközben a mirelit pizzák tömkelegét pusztítom. -mondta, miután levetette magát a legközelebbi székre. Gondolom elfáradt a "hosszas" ácsorgásban.
-Egy szóval sem mondtam, hogy gyere át mert nyűgös vagyok és lelkitámaszra van szükségem! Sőt nemrég még azzal is megzsaroltál, hogy szarrá rugdosol!
-Milyen jó, hogy mondod! Már el is felejtettem, de ez nem azt jelenti, hogy nem fogom betartani az ígéretemet! -ekkor előrébb libbent a székével, mire automatikusan hátra ugrottam egyet. -Ennyire nem kell fosnod Kook! -nevette ki, kicsit sem bátor reakciómat Yoongi. -Mi lesz már? Elmondod vagy sem, hogy mi a rák nyomja a pici lelked? Ha kész a kaja azután már nem érdekelnek a szív ügyeid.
-Szerintem mindent tudsz, bár a nemrég történtről még nem meséltem... -erre a mondatra érdeklődve rám nézett. Addig úgyse fog békén hagyni míg el nem mondom neki, nem igaz? -Amint hazaértem nekiláttam barátnőt keresni Anotalkon, azonban sok hülye pont akkor jött fel baromkodni és amekkora mákom van, én fogtam ki az összeset.
-Mekkora poén lett volna már, ha egy fiúval jöttél volna össze! -ilyenkor kéne egy nagy adag kaját a pofájába tömni, hátha kevésbé röhögne ilyen hangosan. Szerintem még a szomszédok is hallják, hogy jelenleg nálam tartózkodik Yoongi. -Amúgy meg nagyon gáz vagy! Add csak ide a telódat!
-Mit akarsz vele csinálni? -vettem ki a zsebemben lévő telefonomat, de mielőtt a kezébe adtam volna neki, rákérdeztem pontos szándékára.
-Nyugi nem a böngészési előzményeidre vagyok kíváncsi! Egyszerűen segíteni akarok neked csajt keríteni. -azzal kikapta a kezemből és beírta a keresőbe az Anotalkot. -Nem mindenkinek van ilyen jófej barátja, mint én! Támogatlak lélekben, segítek barátnőt keríteni és megeszem a kajádat, hogy el ne hízz az esetleges randi napjára.
-Igazából előre félek mit tervezel csinálni, de bízok benne, hogy nem egy kövér öregasszonyt fogsz nekem keríteni!
-Majd meglátjuk kivel hoz össze a sors. -kacsintott Yoongi, majd mielőtt a pulthoz fordultam volna rá pillantottam a telefon képernyőjére, ahol csak egy felirat szerepelt:
A chatpartnered neme: lány
Na sziasztok, elhoztuk nektek az első részt, 2020-ban jön a második is :D
Hülyéskedtem, hamar hozzuk a kövit is. XDDD
Naa
Nevessetek
:c
Mindegy hamarosan folytiEzer ölelís: DeathlessGirls :3
YOU ARE READING
ANOTALK /JIKOOK FF./
FanfictionTudjuk, tudjuk... Koreában nincsen Anotalk... Mi most csak elképzeljük, hogy milyen lenne, ha lenne... Park JiMin, a 17 éves gimnazista csak úgy poénból, legjobb barátjával hülyülnek az egyik szünetben, mert Tae felfedezte ezt az online ismerkedős t...