SILENCE

68 2 1
                                    

---ZAYNS POV---

WE JUST STOOD THERE FOR A WHILE STARING AT EACH OTHER. "WE SHOULD PROBABLY GET BACK" I SAID, BREAKING THE SILENCE.

WE WALKED THE REST OF THE WAY. WE DIDN'T REALLY SAY ANYTHING ON OUR WALK HOME, ALL WE SAID WAS "SO THE WEATHER IS NICE, RIGHT? NOT TO HOT, NOT TO COLD?" I KNOW THAT IT WAS DUMB BUT I JUST COULDN'T TAKE THE SILENCE.

---LOUIS POV---

RIGHT AS I WAS STARTING TO KISS HANNAH, ZAYN AND SARA WALKED IN THE ROOM. "UM... WE WERE PLAYING TRUTH OR DARE" I SAID WHILE BLUSHING A LITTLE.

"OH I GOT IT." SARA REPLIED LAUGHING. "MY TURN, TRUTH"

WE ALL HUDDLED TOGETHER TO DECIDE WHAT SARA'S TRUTH WAS GONNA BE. "WE SHOULD ASK HER IF SHE WOULD EVER SNOG ZAYN" HARRY SAID WITH A SMIRK

"LETS NOT!" ZAYN YELLED AT HARRY "LETS ASK HER... WHAT HER BIGGEST SECRET IS."

"OKAY" "YEAH" EVERYONE WAS SAYING AT ZAYNS IDEA.

---SARAS POV---

"OH SHIT ZAYN, WHY MY BIGGEST SECRET? UM... WELL, WHEN I WAS A LITTLE KID I SORT OF HAD THIS THING WITH PETER ADAMS." I SAID

"EWW, PETER ADAMS!!" I HEARD HOLLY SAY "WHAT HAPPENED?"

"UM... WELL WE KISSED AND I WAS LIKE IN FIRST GRADE SO DON'T JUDGE" I REPLIED. "NOW ZAYN, TRUTH OR DARE?"

"DARE" ZAYN ANSWERED.

"OH, HAVE I GOT A GOOD ONE FOR YOU ZAYN!!"I THREATENED.

OKAY SO THIS CHAPTER IS KINDA SHORT BUT WHATEVER. PLEASE COMMENT ON TEAM ZARA OR TEAM ZARRIE. I NEED FIVE VOTES BEFORE I CHOOSE!!   THANK YALL!!   MKAYBYE!!!

-RARA

THE PERFECT GIFTWhere stories live. Discover now