Defne den
Sabah kalktım. Yaz tatili olduğu için 12 de kalkmıştı idim. Ablam dışarı çıkmıştı. Telefonu açıp mesajları okudum Duman dan 36 arama... Yuh!
Telefonda
Ben: Ne oldu!? 36 arama??
Bum: Saat 8'den beri arıyorum...
Ben: Peki........ Özür dilerim
Bum: Bir şey değil. Dışarı çıkalım mı?
Ben: Olur hemen hazırlanırım.
Bum: Bye!
Ben: BY BY!!!Normal Hayatta
Hemen hazırlanmak vs ben... Peki...
Yemek yeriz diye kahvaltı yapmadım saçımı doğal bıraktım. Üstüme koyu yeşil hafif yırtık pantolon ve açık yeşil gömlek giyindim. Aynaya baktım çok yeşil olduğumu fark ettim ve siyah toka alıp siyah Ayakkabı giyindim. Hâlâ çok yeşilim! Gidip gömleği çıkarıp göbeği açık beyaz gömlek buldum hemen alıp giyindim. Saate baktım ÇOK GEÇ KALMIŞIM!!
Dışarı fırladım. Kapının önünde bekliyor olduğunu gördüm. Arabası ile gelmişti. İkimizde bindik.
Defne: Nereye gidiyoruz?
Duman: Şşşt! Gidince görürsün.
Defne: Amaaa!5-6 dakika sonra küçük tatlı bir kafenin önünde park edip içeri girdik.
Defne: Burası çok tatlı <3
Duman: Beğenmene sevindim.İçeride ki küçük masaların birine oturduk 2-3 kişi vardı. O yüzden garson hemen geldi
Garson: Ne istersiniz?
Defne: Küçük kekler ve vişneli meyve suyu almak istiyorum.
Garson: Tamam Duman bey?
Duman: Önce den istemiştim onları getir.
Garson: Peki efendim. Hemen geliyor.Garson gitti.
Defne: İsmini nereden biliyor? Ve önce den istediğin?
Duman: Niye takıldın ki buna?
Defne: SORUYA SORU İLE CEVAP VERME!!!!
Duman: Peki apla... Gelmeden önce baktım bakarken istediklerimi söylemiştim.
Defne: Tamam.Bir süre gözlerimize baktık. Ellerini ellerimin üstüne koydu. Böyle yapmasını seviyordum<3
Defne: Hey!
Duman: Ney?
Defne: Şey...
Duman: Eee...
Defne: Seni çok seviyorum iyi ki arkadaşım oldun<3
Duman: Sen de iyi ki arkadaşım oldun <3Garson yemekleri getirdi. O da kendine sadece burada olan özel kurabiyeler ile limonata almıştı.
Garson: Alın efendim.
Defne: Teşekkür ederim.
Duman: Teşekkürler.
Garson: Önemli değil. Afiyet olsun.
Duman&Defne: Sağolun<3Yemekler hemen bitti. Biraz dışarda dolaşalım dedik.
Dışarıda dolaşırken önümüze video oyunları satılan dükkan çıktı. Normalde hiç girmez idim. Ama bu sefer değişiklik yaparak girmeye karar verdim.
İçeride 1 saat kadar durmuştuk. Tam çıkacaktık ki gözüme bir şey çarptı. Hemen gidip ona baktım %60 indirim ile 49,99 lira olan çok güzel bir oyun buldum. Duman da çok beğendi. Ben aldım ama Duman almadı. Eve gidip bakmak istiyordum.
Defne: Neden sen almadın?
Duman: Ben de zaten var. Ama ben aldığımda 120 liraydı. Baya indirim yapmışlar.Defne: Ooo baya indirim yapmışlar.
Duman: Evet... Neyse benim eve gidelim.
Defne: Tamam.Beraber Duman'ın evine gittik. Odasına girdik ve...
Yazardan: Len YB YB YB demeyin! Bakın tamam ben size yapıyordum... Ama yapmam çok kötüymüş ya!
By byyy!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Aşk Üçgeni
ChickLitAnnesi yurt dışında ve Babası ölmüş ablası ile yaşayan bir kız. Bir oyun alıyor ve o oyuna bağımlı oluyor.