Chapter III - Mission 2: Shoot Him !

64 11 2
                                    

~~~Life Beginns at the End of your Confort Zone~~~

- Nathan ! NATHAN !!! Unde esti ? Salveaza-ma, te rog, nu ma lasa aici. Ma va prinde, ma va omori.

- Prindeti-l ! E in apropriere, ii simt mirosul de las !

- NATHAN !!!

- Imi pare rau Dylan, tu esti deja mort ...

- Sange ?! Ajuta-ma te rog, sunt ranit ... sunt pe moarte ... sunt ...

- Singuru' lucru pe care il pot face e sa-ti curm suferinta. Adio Dylan !

- NUUUUUUU !!!!!!!

Deja asta e a doua noapte in care visez ca sunt omorat de catre Nathan. Sper ca asta e doar un cosmar tampit, nu o premonitie. Inca de la incidentu cu Marvina din care am iesit cu cateva rani, ma tot gandesc ce va urma, deja viata incepe sa mi se schimbe si nu intr-un mod pozitiv. De doua zile stau doar in casa, din cauza ca imi e frica ca ma va gasii si ma va omori. Nu stiu ce sa mai fac, nu stiu cum sa dau de Nathan. In fiecare noapte cand ma trezesc din acest cosmar teribil, imi vin in minte doar cuvintele lui: "Nu ar dura prea mult ca Malvina sa-ti de-a de urma si sa te omoare". In scrisoare a spus ca ma va ajuta, sper ca o sa se tina de cuvant, si nu ma va lasa dupa ce l-am ajutat atat de mult. Tot sper ca voi gasi un plic sau vreun mesaj in calculator trimis de el, in care-mi spune ca totul va fi bine si ca sunt in siguranta. Rana de la impuscatura imi tot da dureri cumplite si nu pot face nimic in legatura cu ea, daca cineva asteapta afara momentu in care voi fi singur ca sa ma omoare, daca e chiar vreun vecin de bloc, si asa nu-i prea suport, deci nu ar fi vreo mare surpriza. Am devenit un paranoic, nu ca n-as fi fost pana acum, dar acest sentiment mi s-a accentuat in ultima vreme. Cred ca voi ajunge sa inebunesc cat de curand, daca nu ma va contacta Nathan.

E 10:18 deja, nici notiunea timpului nu o mai stiu, toata ziua zac in pat, insa asta se termina aici si acum, va trebui sa fac ceva, altfel patul va fi sicriul meu. Durerea din sold inca ma deranjeaza, dar incepe sa se vindece usor, mi s-a facut foame, ceea ce ma bucura deoarece nu am mai avut pofta de mancare asa cum aveam alta data. Ma duc in bucatarie ca sa-mi i-au ceva sa mananc, insa fix in momentu in care am deschis frigiderul se aude soneria, facandu-ma sa tresar la gandu ca ar putea fi vreun asasin platit de-al Marvinei. Ma apropii de usa si deschid vizorul pentru a vedea cine e, insa vad o persoana care sta cu spatele la usa, facand ca inima mea sa bata din ce in ce mai tare. Fug inapoi in bucatarie si i-au o tigaie, urmand ca apoi sa ma ascund in spatele usi, deschizand-o doar pe jumatate. Imediat ce a intrat in casa, m-am repezit sa-l lovesc cu tigaia, insa acesta m-a prins de incheietura, trandindu-ma pe podea.

- Ce dracu crezi ca faci ? intraba acesta stand deasupra mea.

- Uite bine, m-am decis ca vrea u sa fiu criminal in serie. ii raspund imediat ce observ ca era Nathan.

- Nu apreciez sarcasmul, si ce pot spune, esti un periculos cu tigaia aia. imi spune in timp ce ma ajuta sa ma ridic. Du-te si imbracate, trebuie sa plecam de aici cat de repede posibil.

- Stai, ce ? de ce trebuie sa plecam asa in graba ?

- Marvina a dat de tine si va trimite cat de curand niste "curatatori"

- Curatatori, pe bune ? Ce ar putea sa-mi fara, sa ma spele pana ma inec. ii spun ironic.

- Nu prostule, curatatorii sunt niste agenti special antrenati pentru a omori "tintele" si pentru a face in asa fel sa se creada ca a fost vreun accident sau sinucidere.

- Dap, mai bine ma grabesc ...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

StrongerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum