KEYİFLİ OKUMALAR 💐
--
Şiddetle başlayan hazlar şiddetle son bulurlar ,ölümleri olur zaferleri. Öpüşürken yanıp tutuşan Ateşle Barut gibi.🌼
Çikolatanın her tonu olan o gözler gözlerimin taa içine hatta tüm bedenime işliyordu . Yaklaştı yaklaştı ve yaklaştı. Nefesini artık tamamen bedenimde idi . İçim titredi desem yeri. O gözleri dipsiz kuyu gibi çekti içine... Mümkünmüşcesine dahada yaklaştı ve kulağıma fısıldadı : Beraber gökyüzüne karışalım mı? Ellerim fütursuzca çıktı yüzüne ve karıştı parmaklarım kirli sakallarına. Tuttu elimi öptü narince , incitmekten korkarcasına tek tek parmaklarımı. Huzurun anlamını yaşamıştım o an. İşte işte o an .
-Gece Gece uyansana.
Gözlerimi yavaşça araladım. Ne yani rüya mıydı? Ama ama rüya olamayacak kadar gerçek ve hissiyatlıydı.
-Gece iyi misin?
Bakışlarım Mert 'i buldu.
- Ne zaman uyudum ben?
-Sohbet ediyorduk , bir baktık sen kıvrılmışsın koltuğa ve uyuya kalmışsın . Rahatsız etmek istemedik biz de ama sonra boncuk boncuk terlemeye başladın kabus görüyorsun sandık .
- Aksine masal gibiydi . Mırıldanmıştım.
Evet kabus olamazdı. O kadar harikaydı ki.
Başımı odanın içine çevirdiğimde masanın üstü hazırlanmıştı. Dilara mutfaktan elinde tencere ile çıkıyordu.
-Saat kaç ?
- 8'e on dakika var Gece'm
Soruma cevap veren Su'ya baktım elinde köfte vardı. Bir dakika köfte mi ? Enn sevdiğim .
-Köfte mi o ??
-Sever misin?
Sorumu bu Merve
-Bayılırım .
- Hadi elini yüzünü yıka da gel o zaman.
Koşar adımlarla lavaboya gittim. Yüzüme şu çarptım hâlâ rüyanın etkisindeydim. Gözlerimi kapasam sanki tekrar belirecekti yanımda ve tekrar dokunacaktı bana . Peki kimdi bu yabancı? Kimdi yüzünü görmeden etkilendiğim bu adam ?
Binbir düşünce ile aşağı indimMasaya oturmuş beni bekliyorlardı.
-Nerdesin kızım öldük açlıktan.
Su'ya gözlerimi devirerek bir bakış attım ve masadaki yerime geçtim .
**
- Ne zaman yazlığa gideceğiz ?
Merve' nin sorusu ile başımı okuduğum kitaptan kaldırdım.
-Yarın gidelim uyar mı Su?
Ne yazdığından bahsediyorlardı acaba ?
-Arkadaşlar ben bilmiyorum Gece şu an sakın görünüyor olabilir fakat o da kötü bir dönemde onu yalnız bırakamam .
Yaa düşünceli arkadaşım.
- Zaten biz Gece'de gelir diye düşünmüştük .
Bunu söyleyen Dilara'ydı . Ben beni aralarına almalarını beklemiyordum .
- O zaman çok güzel olur . Gelirsin değil mi Gece ?
Su bana yalvaran gözlerle bakıyordu adeta .
- Olur tabi neden olmasın . Hem banada değişiklik olur .
Bunu söylemem üzerine üzerime atlayan bir Su'nun altında buldum kendimi.
- Harika o zaman hadi yukarı çıkıp valizlerimizi hazırlayalım .
Kolumdan tutarak beni yukarı sürüklemesine izin verdim .
**
Aşağı inerken Su ile ellerimizde ( Klavyem sürekli Su ' yu Şu diye çeviriyor bir gün klavyenin gazabına uğrayacağım sanırım) pike ve yastıkla alıp salona geçtik.
-Malum evimiz iki oda bir salon o yüzden Merve ve Dilara benim odamda kalır. Ben Gece'nin odasına gideceğim. Mert ve Can sizde bu kanepelerle iyi anlaşmaya bakın .
Can sanki hayatının şokunu yaşamışcasına ayağa fırladı .
-Şaka yapıyorsun değil mi Su kankam?
- Sence şaka yapar gibi miyim?
Kesinlikle tek kaşı havaya kalktıysa gayet ciddi demektir .
O an ne olduğunu anlamadan Can'ı koluma yapışmış bir vaziyette buldum.
-Gececim beraber senin odana mi gitsek ?
WTF?
Daha ağzımı açmadan beklediğim tepki Su'dan geldi.
-Hoşt köpek .
- Ne diyosun oğlum sen ?
Hay ağzını öpeyim Mert yani şey manasında siz anladınız .
- Oğlum bir susun ya . Ne dersin Gece sessizliğin kabul ettiğin anlamına mi geliyor.
- Ne? Saçmalama , ne kabul etmesi ? Sadece idrak etmeye çalışıyorum.
- Ya ne var ki bunda sen yerde ben yatakta kardes kardes uyuyacağız.
-Neden ben yerde yatıyor muşum?
- İstersen beraber yatakta yatarız . Benim için sorun yok ama o zaman kardeş kardeş uyumak konusunda söz veremem .
Bu konu nereye gidiyor Allahım ? Gözümün önünden Can 'ın kafasına gelen yastık ile kendime geldim .
Bu atak Merttendi .
- Oğlum ben seni bir uyuturum kardeşin çıkar saçma sapan konuşma .
- Ne var abicim ya ? Sadece yumuşak bir yatakta uyumak istiyorum.
- Bunu normal bir şekilde dile getirebilirdin bu kadar ibne olmana gerek yoktu .
- Teveccüğün kardeşim .
Daha fazla tahammül edemeyeceğim sanırım . Kaçarcasına Can'ın yanında ayrıldım .
- Şey yapalım . Su biz burada uyuyalım Mert ve o (burnumla Can'ı işaret ederek ) benim odamda yatsın .
Bunu söylemem üzere odada bir kahkaha koptu . Tabiri caizse mal mal suratlarına bakıyordum . Ben ne kaçırdım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÂL (Can Kırığı)
Teen FictionBir kadın düşün çaresiz . Bir ben düşün . Elimde resmin, Uçurum kenarında sessiz.. Yaklaştı yavaşça ve kulağıma fısıldadı BERABER GÖKYÜZÜNE KARIŞALIM MI?