2.rész

17 0 0
                                    

Este...ugyan ki tudna ilyen állapotban aludni? Gondolom nem vagyok ezzel egyedül...Ha valami bánt sosem megy..csak Jack-re tudok gondolni, hogy talált mást vagy miért nem keres? Ahh biztos van jobb dolga is..az érzes belül szaggat, ott mélyen..Jack olyan volt mintha a testvérem lenne.És ennek az egésznek vége...azthiszem.
Gondolatom az ajtó nyitódása zavarta meg.

-Adam mit szeretnél?

-Csak azt hogy átjött az egyik haverom...-mentegetőzik.

-Ahhha..és engem ez miben érint?-ülök fel kérdően.

-Jajj ne rinyálj már gyere le te is.-forgassa szemeit.-Hmm jössz vagy sem?

-Talán Adi.

Tehát felfogva a mondatom becsukta maga után az ajtót és elviharzott.
Hát mit ne mondjak érdekes ki lehet neki ennyire jó barátja..Adam-ről tudni kell hogy inkább egy bandázós típus, mint ez a legyünk ketten aztán kész..
De hülye vagyok.Ezt muszáj megnéznem.-mondom magam éle.
Kirontva az ajtón egyenesen leszaladtam a nappali felé.

-Adiiii-ordítok neki.-Adaaam..-lépkedek a nappali felé.

-Waaaaaa.-ugrik elő egy ismerős alak akinek reflexből ütöttem egyet majd sikítani kezdtem.

-Úr Isten bocsánat ha..ha tudtam volna...-temetem a fejem a kezembe.

-Jenna hát ő izehh Alex és Alex ő Jenna a hugom.-mutat be Adam a már ismert fiúcskának.

-Ezt megérdemeltem úgy érzem.-mondjq Alex fájdalmasan.
Erre mindenki nevetni kezdett.

-De várjunk A..Alex te hogy kerülsz ide?

-Hát a báttyád egy nagyon jó fej srác.-nyögi ki.

-Mih? Ti ismeritek egymást? -száll be Adam.

-Persze ő a padtársam.-mereszgettem a szemem Adam-nak hogy vegye a lapot.

-Ohhh ééértem.-nevet kínosan.-Nah de skacok nézzünk akkor valamit.

-Jenn? Mit akarsz nézni?-kérdezi Alex.

-Miért pont én válasszak? Ti szervesztétek.-Jó oké legyen akkor a My girl.-teszem ölbe a kezem.

-Mi???-kérdik szinkronban.

-Aha..a My girl lesz azért is.

-Jenna Parker ne feledd a padtársam vagy.-kacsint.
-Okéééé

-Nah jó essünk végre neki ennek a nyáltengernek.-nevet Adam.-Hozok popcornt

Amint elment Alex közelebb jött hozzám.
-Szóval My girl mi? Miért pont ez?
Ez egy szomorú film

-Aha..tudod megy a hangulatomhoz.

Erre persze rámvetette az aggódó pillantását mintha érdekelné mi van velem.De térjünk rá a filmre.
A my girl egy romantikus megható film.Személy szerint már nem egyszer végig bőgtem.A történet egy fiatal lányról szól aki beteg már több éve és a végén mégis lesz olyan aki szereti és tiszteli..
Minden jó ha a vége jó igaz?
Nem...ez nem egy happy end a lány sajnos meghal a fiú pedig bárhogyan is de új életet kezd természetesen a lány kérésére...

TE ENGEM. ÉN ŐTWhere stories live. Discover now