Gondolom éreztétek már azt hogy minden szál szakad, azthiszem most nekem is ez a fajta érzésem támadt.Talán nem volt jó ötlet ujjat húzni Biancaval..de hát mégis hogy képzelte hogy valakire a saját cuccát?..ohh hagyjuk is..
Az a sok tekintet amit abban a pillanatban magamon éreztem már égetett..körbe néztem és láttam a rémült tekinteteket a lenéző, az "ez menő volt" nézést és a sok közül egy félénk nézést. Megfogtam magam és vissza mentem az üres padhoz, amihez amúgy eredetileg is ülni akartam.
Most komolyan miért jár még mindig az agyam Jack-en..már 2hete hogy itt vagyunk..és mivan ha én többet éreztem idáig is és elnyomtam? Nem..az nem lehet..-Szia.-hallok egy félénk hangot.
-Ohh szia ülj csak le..-nézek.-Mármint ha le akarsz.
Letette tálcáját és helyet foglalt velem szemben.-Miért tetted?..mármint hogy szembe néztél miattam Biancaval?
-Miért ne? Senki ő itt..csak egy átlagos diák..vagyis a kinézete miatt van csak olyan társaságban..ha akarnék én is ott lehetnék akár most is..
-Persze megértem de köszönöm szépen..egyébként Lena vagyok.-nyújtja a kezét az amúgy már ismert lány.
-Szép név Lena..én Jenna vagyok.
Aztán mind ketten nevetni kezdtünk. Beszélgettünk és amint jobban megismertem Lenát tudtam hogy mi ketten már most legjobb barátnők vagyunk.-Khm Alex Cooper 3óránál.-köhint egyet.-Ugyanis elmondtam neki mindent amit eddig történt velem.
-Jön apuci..-nevetek mire belőle is kitört.
-Jenna...uhmm..-néz a lányra.
-Lena
-Oh igen Lena csak azért jöttem hogy megvagytok e?
-Már miért ne lennénk? Meg hát amúgy is miért érdekel ez téged? Senki le se tojta volna szegény lányt ha én nem megyek oda...
-Kérlek ne csináld ezt Jenn.
-Mióta becézel egyáltalán te engem? Attól hogy a báttyám barátja vagy és a padtársam ez még nem jár ki..
-Jenna nyugi, hallgasd végig.-szól közbe Lena.
-Nem..nem vagyok rá sem kívancsi ahogy az egész Bianca csoporta.-felálltam az újdonsült barátnőmmel együtt és faképnél hagytuk Alexet.
-Jenna kérlek állj meg.-szól Lena.
-Ohh.-ülök le egy kinti padra.-Bocsánat hogy amióta ismersz ezt kell látnod, én nem ez vagyok.
-Figyelj..nem tudom mit szeretett volna...de valamit tudnod kell Alexről ami ebben a helyzetben fontos lehet.
-Lena mégis mi az? Megiesztesz..
De a mondatom a csengő szakította meg.
-Majd elemesélem most órára kell mennem szia.-köszönt el és suhant el az osztályába.
Nyilván nekem is volt még órám úgyhogy rohantam ahogy csak tudtam.A tanár még nem volt a teremben ezért hátul helyet foglaltam, és mint mindenki más a telefonom vettem elő.
Insta, Facebook, Snapchat..stb.
Emlékek, Jack, a régi életem. De ekkor egy értesítést kaptam.
"Jack White követni kezdett"
Jack és az insta...szóval csinált egy ujjat ugyanis a régit azt tiltották neki..
Természetesen egyből rá nyomtam a "követés" gombra.Kérlek Jack lécci keress engem..hiányzol..
De ebben a pillanatban a rémálmom és annak a rémálma lépett be a terembe...