ISSIZ 1.BÖLÜM

16 0 0
                                    


Yatağımdan kan,ter içinde kalkmıştım.Bağırış sesleri geliyordu ve nereden geldiğini bilmiyordum.Dış kapı bir anda çalmaya başladı.Korkarak yataktan kalktım.Dizlerim sanki bana bir şey söylüyordu"Dur gitme"gibi....

Dizlerimin titremesine engel olamadım ama hızlıca aşağıya inip,kapıya yöneldim.Titreyen ellerim ile kapıyı açtım.Karşımda gördüğüm kişi ile şok olmuştum.Öykü kapıda titriyordu."içeriye gir"dedim.Beni duymuyormuş gibi içeriye geçip koltuğa oturdu."Gecenin bir saatinde ne işin var"dedim."Annem ve babam ile kavga ettim"dedi.Ardından ekledi"Sahile gidelim mi? kafa dağıtırız"dedi.Şuan sinirli olduğunu bildiğim için kabul etmek zorundaydım"Evet"dedim.Hiç bir şey demeden kapıya doğru yöneldi.Bende sessiz kalmayı tercih ederek peşinden gittim.Geldiğimiz yer benim pek bilmediğim bir sahildi.Bir banka oturdu.O konuşmaya başlamayınca bende sessiz kalamayıp sordum"ne oldu"dedim.Fazla üstelemek istemedim.Derin bir nefes alıp şunları söyledi"Babam annemi aldatıyormuş"dedi."Ne" diye bağırdım."Duyduğun gibi işte babam annemi aldatıyormuş"dedi."Ya...yani Ahmet amca,Selin teyzeyi aldatıyor mu?dedim.O'da kızgın bir şekilde"duyduğun gibi işte sorup durma "dedi.Öykü bir anda ağlamaya başladı,öyküyü öyle görmek içimi parçalıyordu,onu öyle görünce dayanamayıp ağlamaya başladım.Öykü hızlıca yürümeye başladı ve beni beklemiyordu,arkasından "öykü bekle beni"diye bağırdım.Bir an arkasını döndü"sesleri sende duydun mu?"dedi.Hayır diyerek yanına gittim.Biri çığlık atıyordu,sesin geldiği tarafa doğru döndük.Ses ıssız bir sokaktan geliyordu.Bir anda 4 kere silah sesi geldi.Yerde bir kız kanlar içinde yatıyordu.Öykü bir anda titremeye başladı,"öykü kızın yanına gidip yardım edelim"dedim."ya saçmalama ya bize bir şey olursa"dedi.Bir an Nehir'in telefonuna bir mesaj geldi."Kimseye söylemezseniz ikiniz içinde iyi olacak".Öykü soğuk kanlılığını koruyarak kızın nabzını kontrol etmeye gitti.

                                          

ISSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin