Bölüm 16

899 72 19
                                    

TonyStark: Hey Barnes.

BuckyBarnes: Hey Stark.

BuckyBarnes: Yazdın mı ona?

TonyStark: Evet, yazdım.

BuckyBarnes: Ee?

TonyStark: Cevap verdi.

BuckyBarnes: Ne yazmıştın?

TonyStark: Neden bu kadar merak ediyorsun?

BuckyBarnes: Açıkçası ben de bilmiyorum.

BuckyBarnes: Bir anda bana birisine aşık olduğunu söyledin... Sonra gidip ona yazacağını.

BuckyBarnes: Cap'in anlattıklarından sonra seni, kendinden başka kimseyi düşünmeyen biri olarak görür olmuştum ve şaşırdım, doğruyu söylemek gerekirse...

TonyStark: Ah Bucky...

TonyStark: Beni yanlış kişinin ağzından dinlemişsin.

TonyStark: Evet, dahi, milyoner, zampara ve hayırsever olabilirim ama benim de bir kalbim var. Pepper onaylı. Ayrıca, geçenlerde Steve o kalbe, seni korumak için babamın yaptığı kalkanı sokmuştu.

BuckyBarnes: Aşık olduğun kişi Pepper mı?

TonyStark: O sadece şirketimi hatta sadece şirketimi de değil, kendimi de teslim ettiğim aynı anda binlerce işi yapan mükemmel bir kadın.

BuckyBarnes: Yani, senin gibi.

TonyStark: Mükemmel olduğumu biliyorum.

TonyStark: Bunu senin ağzından duymak güzel.

TonyStark: Ah, bu arada...

TonyStark: Ona ne yazdığımı sormuştun.

BuckyBarnes: Evet?

TonyStark: Ona, "Hey Barnes" yazdım.






dadadananan flaşlar patlıyor, Tony aşkını itiraf ediyor!

Bu arada, ben Tony ve Pepper'ı acayip mükemmel ikili görüyorum. Yani, Pepper'ı Tony'e fazla yakıştırıyorum bakmayın burada böyle bxb hikâyeler yazarken Tony'i herkese yakıştırdığıma... En çok Pepper'la shipliyorum onu :'))))

ve sanırım Bucky'de boş değil o ne merak o ne gizli kıskanmalar dil altı iltifatlardır!!!

Anonim | winteriron ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin