KORUNMA TILSIMI

5.4K 32 1
                                    

Kişisel koruma Tılsımı halk tarafından en çok talep gören muskadır. Çünkü kesinlikle herkes kendini ve ailesini suça, kazalara ve meydana gelebilecek başka tehlikelere karşı korumak ister.

Bu muska pek çok insan tarafından kullanılmıştır. Gerçek olaylarla ilgili pek çok hikaye vardır. Bıçaklanmaya karşı korunma (sadece elbiselerin zarar görmesi), tecavüzcülerin felç olması, ciddi bir kaza geçirmeye rağmen yaralanmama (hafif yaralar), vücutta kanama olmaması, saldıran kişinin güçsüzleşmesi vs.

Kişisel koruma Tılsımı vücudu fiziksel zarardan korumaya ek olarak kendinizi görünmeyen tehlikelere karşı korumanızı da sağlar: kara büyüye karşı güvenlik (büyünün göndericiye geri gönderilmesi), hipnozdan sakınma, anti trans (hiçbir cin vücudunuza giremez), korkulan doğaüstü varlıkların saldırılarına karşı korunma.

İnşallah Kişisel Koruma Tılsımı şu lütuf veya faydaları sağlayacaktır:

Bedeniniz fiziksel saldırılara ve sihir saldırılarına karşı delinmez bir korunma aurası yayar.

Yollardaki, denizlerdeki ve havadaki kazalardan korunursunuz. Kazalardan sonra uygulanırsa beden güçlenir ve kolayca yaralanmaz.

Doğal afetlerden sakınabilir, bunlara maruz kaldığınızda hayatta kalabilirsiniz.

Kötü niyetli kişileri felç edebilirsiniz ve böylece sizinle fiziksel kavgaya girişemezler. Eğer biri size saldırmak isterse geri sıçrayacak veya düşecektir ve vücudunu ve uzuvlarını hareket ettirmekte zorlanacaktır.

Çalışan kadınlar cinsel tacizciyi (tecavüzcüyü) hareket edemez hale getirerek kendini koruyabilir.

Uyurken enerji auranız hiç durmadan sizi korumaya devam edecektir. Uykudayken koruma kendini devam ettirir.

Eğer fiziksel kavgaya zorlanırsanız beden silaha karşı korunur. Cilt, et, sinirler, kan damarları ve kemikler zor durumda bıçaklamadan etkilenmez.

Zor durumda kurşunlardan korunursunuz. Çarpan bir cisme karşı korunma, ağrının azaltılması, rakip tarafından vurulduğunda yaralanmama. Ayrıca size doğru düşen veya fırlatılan cisimlere karşı korunma. Örneğin fırlatılan taşlar veya yüksek bir kattan düşen saksı vücudunuza çarptığı halde Allah’ın izniyle size zarar vermez.

Herhangi bir sihir saldırısı veya kara büyüye karşı korunma.

Zehirli yiyecek ve içeceklerden sakınma.

Bedeninizin zor bir durumda zarar görmez hale geldiği söylenebilecek olmakla birlikte, kibirli olmayın ve yanlışlıkla kendinizi bıçaklamayın. Uygulamanın veya muskanın yapısı nedeniyle, Hikmet İlmi bu konuda yalnızca ciddi bir durumda, zor bir koşulda işlev gösterir.

Denemek için kullanılamayacak olmakla birlikte, ilim derslerinin sonuçlarına göre koruma deneyimi, eğlence olsun diye yaratılan durumda olduğundan çok daha güçlü ve güvenilirdir. Bu konuda bilgi sahibi olanlar korunmayı denemek istediklerinde, zor bir duruma girseler bile korunuyor gibi görünmez. Bunun yanında, kendileri farkında olmadan, bir din görevlisinin verdiği Vefki taşıyan pek çok öğrenci, doğaüstü bilgiye sahip olanlarla karşılaştırıldığında zorlu durumlara karşı daha dayanıklıdır.

Kişisel koruma Tılsımına ek olarak, Kişisel koruma vefki da kendini korumaya yardımcı olur. İşlevler ve faydalar tamamen aynı olabilir, fark yalnızca kullanım biçimindedir.

Tılsımlar taşınarak kullanılır (giyilir, bağlanır veya çantaya konur). Bir muskayı düşürdüğünüzde veya kaybettiğinizde yeni bir muska sipariş etmeniz gerekir.

TILSIM, BÜYÜLER VE DUALAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin