Deci acesta este primul capitol , sper a nu v-am dezamagit , va multumesc de parerile de la inceput sper sa va placa si primul capitol , care este dedicat lui AndreaMoise fiind prima care a citit si mi-a spus parerea ei !
Capitolul acesta este cenzurat !
Ei bine cam atat , va astept orcand parerile !
Soarele puternic stralucea cu intensitate pe cer , razelele sale erau peste tot facand o zi din Iulie frumoasa si numai buna pentru o petrecere.
Imbracata intr-o rochie alba , fara bretele din colectia Couture Luxe , Nikky stralucea ca un diamant alb .
Pe un fotoliu mare din piele neagra era asezata prietena ei , Dayana Arin , frumoasa bruneta cu ochii caprui isi privea prietena cu ingrijorare stiind povestea care se ascundea in spatele acestei casatori fortate.
-Nikky trebuie sa fi calma .
-Calma ? Dayana tu nu vezi ca ma obliga sa fiu sotia lui ? striga aceasta cu putere in timp ce se lasa sa cada pe pat oftand .
-Stiu , dar nu e ca si cum nu l-ai cunoaste , plus ca ai spus ca il placi , ii spune Dayana serioasa incercand sa o animeze putin pe prietena ei .
-Da dar ,daca il plac nu inseamna ca vreau sa devin sotia lui , nu stiu nimic despre el si nici el despre mine , ah este asa frustrant sa nu ai nimic e spus desi este viata ta in joc viitorul tau nu a lor ! spune acesta nervoasa in timp ce isi strange ochii in incercarea de a opri lacrimile care ar strica machiajul complet
-Stiu Nikky , nici mie nu mi-ar placea sa fiu supusa la asa ceva , dar esti puternica si vei trece peste asta , ii spune Dayana incercand sa o incurajeze pe prietena ei
-Da sigur , insa acum am ajuns sa il urasc pe tata , si pe fratele meu care nu face nimic pur si simplu sta acolo si permite nebunia asta
- Sti bine ca nici de ar vrea nu poate sa se opuna deciziei tatalui tau
-Stiu Dayana , credema ca o stiu , spune aceasta in timp ce strangea cu putere cearceaful alb de pe patul sau
-Nikky esti pregatita ? vocea fratelui ei Joe patrunde in incapere facand-o pe aceasta sa se dea jos din pat si Dayana sa se ridice de pe fotoliu si sa il piveasca pe aceasta cu intensitate .
Barbatul brunet de douazeci si trei de ani , stralucea intr-un costum albastru inchis , camasa alba imaculata si o cravata albastra inchisa , parul brunet era aranjat la perfectie , zambetul mare si alb era ca a celor care faceau reclame la televizor , ochii albastri ca marea refectau imaginea surori lui Nikky trista .
- Da , spuse aceasta cu jumtate de gura in timp ce se apropie de fratele ei cu pasi mici
-Sa mergem ! spune aceatsa in timp ce o ia de brat si coboara incet scarile in urma lor fiind Dayana.
Emotile puneau usor stapanire pe Nikky , facandu-i inima sa bata mai tare si sa simta ca ii transpira palmele dar datorita manusilor albe de pe maini nimeni nu putea sa vada nimic
,, Cu curaj '' isi repeta aceasta in minte in timp ce privea din varful scarilor persoanele de jos .
Langa masa frumos decorata in alb si funde visini statea viitorul ei sot , Lisander care isi freca mainile usor din cauza emotilor .
CITEȘTI
Obsession
Romance- Am fost obligata sa fiu sotia lui desi nu il iubeam dar fara sa imi dau seama acum nu imi mai vad viata fara el , desi ma raneste si ma obliga sa fac ceea nu doresc nu pot sa traiesc fara el `` spuse aceasta cu lacrimi in ochii - M-am insurat cu...