Capitolul 3

434 16 14
                                    

Mirosul placut al branzei se imprastia peste tot in micul separeu in care cele doua fete se uitau la bucata mare si rotunda cu branza peste care erau taiate bucati din piept de pui , rosii , masline si alte legume care faceau gustul cat mai delicios . 

-Deci asa ramane ? Divortezi ? intreaba Dayana in timp ce i-a una din  feliile de pizza si toarna ketchup peste ea 

-Da , nu cred ca am sa ma razgandesc , depinde de mita   , spuse aceasta chicotind in timp ce isi ia si ea o felie de pizza pe care incepe sa o savureze cu placere , uitand de nervi si de frustarea cu care a intrat in local acum putine minute 

-Cum adica mita ? intreaba Dayana in timp ce o priveste ciudat 

-Glumeam , nu cred ca exista ceva pe lumea asta care sa ma opreasca sa divortez de el , orcum abia astep confruntarea noastra din seara asta ,   , spuse Nikky cu un ranjet mare pe fata 

-Asa da , acum ma speriasei ca nu mai divortezi daca spune ca ii pare rau cu o fata de catelus plouat 

-Haha , orcum la inceput am sa il las sa se umileasca dandu-i sperante dar la final am sa plec de acolo cu doua sute la ora fara sa ma mai uit de doua ori in spate 

-Bine ! spuse aceasta in timp ce mai musca o data din felia mare acoperita cu ketchup dulce 

BIP* Sunetul telefonului lui Nikky le distraage atentia iar zambetele lor dispar . 

Indata ce termina felia de pizza Nikky isi scoate telefonul din mica geanta si deschide mesajul primit de la fratele ei . 

,, Vreau sa vii pana la mine cat de repede poti Nikky ''  scria in mesaul primit de aceasta 

,, De ce anume ? '' intreaba aceasta prin mesaj dupa care trimitandu-l fratelui ei . 

Linistita mai ia o felie de pizza si mananca in liniste pana cand suntetul telefonului ei le atrage din nou atentia ca mai primise un mesaj nou . 

,, Doar vino si gata , vreau sa vorbesc cu tine avand in vedere ca inainte de nunta nu am avut permisiunea sa o fac '' scria in mesaj . 

Aceasta se incrunta in timp ce citea cuvantul ,, permisiune '' gandindu-se le fratele ei , oftand aceasta ii mai scrie un mesaj de raspuns .

,, Am sa vin in cateva minute , esti singur acasa ? '' scrie aceasta dupa care mai ia o felie de pizza fara sa se mai uite la Dayana , deja se simtea destul de ciudat , nu de multe ori avea ocazia sa citeasca un mesaj de le fratele ei , cu atat mai putin sa fie invitata de aceasta acasa . 

Ea si cu fratele ei erau putin distanti , nu aveau o relatie frate-sora de incredere , in care sa se sustina si sa se sfatuiasca , sa isi spuna unul altuia secretele si sa se sprijine in momentele greele . 

O data cu moartea mamei lor relatia lor de sange care ii unea ia instrainat si mai mult lasadu-i aproape reci unul fata de celalat . 

Cateodata aveau impresia ca nu erau frati . 

Nikky se simtea singura si abandonata de fratele ei si de tatal ei , crezand mereu ca el era preferatul lui iar ea nu isi mai gasea locul in aceea casa sau in inima tatalui ei . 

Incetul cu incetul in zilele de doliu pe care le-a purtat mamei ei a invatat cum este singuratea si avut destula putere sa nu  cada prada depresiei . 

ObsessionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum