Prolog :
- Este totul pregatit ? intreaba barbatul imbracat in camasa Armanni cu um zambet mare si alb pe barbatul mai scund din fata sa
-Da , ii raspunse acesta afisand un zambet mare , in ochii lui se citea puterea si placerea lucrului pe care il pregatisera .
-Perfect ! Ceilalti unde sunt ? intreaba din nou barbatul aruncandu-si cravata albastra in dungi asezandu-se comod in fotoliul mare din piele neagra .
Intunericul din camera , era si mai bine reflectat de perti neri inalti care te faceau sa te simti incomod daca nu erai tu cel care detinea puterea si controlul .
- Jace este la garaj repara una din masinile afectate in ultimul transport , Luis este in Spania dar se intoarce abia maine seara , Justin este la o petrecere din centru , Andreas este acasa iar Leon este singur cu motocicleta sa .
-Bine , nimic neprevazut nou nu-i asa ? intreaba acesta din nou in timp ce isi scoate din buzunarul sacoului un pachet mare de tigari pe care scria un nume ciudat , dar care era de contrabanda .
-Nimic neprevazut , asta daca nu apare implicat si Don Armando
-Stai linistit m-am ocupat de acesta acum putin timp
-Cum asa ? intreaba acesta in timp il priveste pe barbatul brunet cum isi savura tigara din care iesea mult fum .
-Sa spunem ca am ajuns in familia lui , a spus acesta in timp ce pe fata lui s-a asezat un zambet mare dracesc
-Ce pui la cale Lisander ? il intreaba acesta privindu-l cu suspiciune
-Am reusit sa o seduc pe fetita lui , Nikky
-Ai pus mana pe fata lui Don Armando , ah Lisander esti de necrezut , cum ai reusit ?
-Sa spunem ca am metodele mele Luke , tot ce conteaza e ca acm ca o am pe aceasta indragostita de mine si am ajuns langa Armando si acum pot spune ca acesta nu va permite niciodata ce iubitul minunatei lui fiice sa ajunga mort acasa .
-Hm bine gandit Lisander , se vede ca esti capitanul acestei vieti ascunse in care am intrat amandoi in acelasi timp .
-La ce sa te astepti ,
-Am o intrebare , fetita lui Don Armando , Nikky stie de ce te ocupi pe ascuns ?
-Contrabanda , arme si nicotina vandute la negru pe pietele piratilor , hm sa spune doar ca nici eu si nici Armando nu am vrea ca micuta Nikky sa stie aceste detali , ea este fericita ca traieste ca o printesa pe urma tranzactilor noastre negre . Nikky este o fata in tot sensul cuvantului , doar ca este prea inocenta ca sa faca parte din lumea tatalui ei , insa fratele ei mai mare Joe este cel care ii va calca pe urme tatalui sau , insa sa fiu sigur ca mi-am asigurat pozitia in casa acecea am sa ma insor curand cu accea fata astfel orice s-a intampla am aparearea si din aceasta parte .
-Felicitari , asta este o adevarata victorie pentru clanul ,, Obsession ''
-Asa este , curand aceea fata imi va aprtine , curand totul se va schimba si vom ajunge mai sus ca niciodata
-Si sa inteleg ca acasa cu ea vei fi un sot exemplar , totul va fi roz , cand ii vei spune ca vei merge la munca tu vei fi aici si nimeni nu va banui nimic
-Cam asa ceva , atata timp ca traieste tatal ei si fratele ei , are protectie deplina dar chiar si dupa moartea lor ca sa ajung la aceea putere sa ma insor cu ea nu este o pedeapsa asa de mare , plus ca arata a naibi de bine , este bruneta si are niste forme de invidiat , pa langa putere castig si o pardida buna cu care sa ma distrez in fiecare seara cand vin acasa
-Atitudinea ta , este ceea care ne-a adus aici , ai grija de aceea fata , ceea ce nu am vrea ar fi ca Don Armando sa ne devina dusman
-Stai calm , nici eu nu as vrea un dusman de rangul sau pe capul meu
-Asa sa fie , in fine iti urez mult succes in mariajul acesta , ca sa vezi ca bani si puterea pot cumpara si inima unei persoane , spuse barbatul lasandu-si mana sa ii treaca lin prin par
-Asa este , as vrea sa cunosc lucrul pe care banii si puterea sa nu il poata avea , spusese barbatul in timp ce mai trage o data din tigara dupa care o stinge in scrumiera alba de pe mansa mica si rotunda din sticla din fata lui .
In acest timp , acasa la Don Armando
- Nikky coboara la masa ! spuse pe un ton poruncitor tatal ei in timp ce bate la usa de la camera ficei lui
-Imediat ! spuse aceasta in timp ce isi prinde parul sus intr-o coada , peste sutienul alb cu putin burete care ii evidentia sani perfecti bronzati aceasta isi ia un tricou alb simplu prin care se putea distinge o mare parte din pielea ei fina . Peste chiloti din dantela alba care era setul din care facea parte si sutienul aceasta isi ia o pereche de pantaloni scurti simpli din bumbac .
Fara machiaj pe fata aceasta parea de o frumusete rara , nu mai durase mult si isi luase balerini in picioare si coborase la masa .
In sufrageria mare , o masa cu tacamuri era asezata ca intr-un stil regal , tatal ei Don Armando statea in capul mesei si privea paharul cu sampanie din fata lui in timp ce fiica lui apare pe usa si se aseaza tacuta la masa si isi priveste tatal fara sa spuna nimic .
-Draga mea trebuie sa vorbim ! spuse acesta la fiica sa care intr-o secunda isi indreapta privirea spre acesta
-Despre ce anume tata ? intreaba aceasta nebanuitoare
-Despre nunta ta ! spuse acesta fara a schita vreo expresie
-Despre ce ? Tata eu nu am de gand sa ma marit , sunt prea tanara abia am implinit nouasprezece ani ! spuse fata revoltata de cererea tatalui ei
-De aceasta data nu am sa tin seama de parerea ta , Lisander este un baiat bun are tot ce iti trebuie , parca spusesei ca iti place de el
-Da imi place dar asta nu inseamna ca deja il vreau ca sot , protesta aceasta
-Ti-am spus , decizia este finala , maine la amiaza un judecator va veni si va face totul oficial ,
-Nu este coresct ! Niciodata nu am nimic de spus , niciodata parerea mea nu conteaza dar pentru asta uita ca exist pentru tine sunt moarta ! spuse aceasta cu nervi in timp ce se ridica de la masa si ia paharul de sampanie si il arunca in perete .
Tatal ei o privea fara sa schiteze vreun sentiment , se uitata cu plictiseala la scena din fata lui fara sa comenteze .
,Intr-o zi vei inelege ca am facut-o doar ca sa te protejez '' spuse acesta in gandul sau
Hei ! Vara e pe sfarsite si eu ma gandeam sa scriu aceasta carte la inceput dar acum e mai pe sfarsite , dar cum am spus niciodata nu este prea tarziu nu .
ATENTIE !!!
* Limbaj vulgar
* Scene de dragoste +18
* Consum de droguri .
Deci v-am avertizat cititi pe raspunderea voastra !
CITEȘTI
Obsession
Romance- Am fost obligata sa fiu sotia lui desi nu il iubeam dar fara sa imi dau seama acum nu imi mai vad viata fara el , desi ma raneste si ma obliga sa fac ceea nu doresc nu pot sa traiesc fara el `` spuse aceasta cu lacrimi in ochii - M-am insurat cu...