Yazar Ms_Horrendous
Çevirmen thereisnochance
Veronica çekinerek gülümsedi. Arkadaşları ve ailesi, pembe ya da mavi simle dolu beyaz balonu patlatması için heyecanla ona bakıyordu. Cinsiyetini söylemek yerine böyle yapmak doktorun fikriydi. Pembe kız için, mavi ise erkek için olacaktı.
"1 2 3"
Veronica ve erkek arkadaşı Jason balonu patlatmadan önce yüksek sesle bağırıyorlardı. Pembe sim yere saçıldı. Partideki tüm kızlar bağırıyor, Veronica'ya doğru koşarak sarılıyor ve öpüyorlardı.
En yakın arkadaşı Monica bağırarak. "Tebrik ederim! Çok mutluyum!" dedi. "Kız olacağını biliyordum."
Veronica "Teşekkür ederim, Monica." derken Monica hafifçe Jason'ın sırtına vurdu. "Şansına küs, dostum." İkisi de güldü.
İş arkadaşı Cole "İyi iş, Jason Harmon." dedi. "Hiç isim düşünmüş müydünüz?"
Jason "Adamım." dedi. "Dürüst olmak gerekirse erkek olur sanıyordum. İkimiz de öyle düşünüyorduk."
Monica şakayla dilini dişleri arasına aldı. "Pekala, ama kız oldu." Birkaç şişe içkiyi eline alarak "Biri şampiyonu kutlasın." dedi.
Veronica küçük göbeğini beyaz tişörtünün üzerinden okşadı. Jason da Veronica'nın karnını okşuyordu. "Gerçekten hiç kız ismi düşünmedik mi?"
Monica "İçkilere geri dönelim. Annecik için Kool-Aid, babacık içinse Bacardi." dedi. Hepsi gülüp bunu kutladı.
Veronica içkisini içerken bardağının dibine bir arının düştüğünü gördü. Mor içki tişörtüne dökülmüştü. "Ayy!" diye bağırdı.
Jason "Biraz peçete getireyim." dedi.
Geri döndüğünde elindekileri Veronica'ya verdi. Tişörtüne bakarken birkaç saniye peçeteleri elinde tuttu. "Jason, bir isim buldum."
Jason "Ne buldun?" diye sordu.
Mor tişörte bakıp elini karnına yerleştirdikten sonra gülümsedi. "Violet. Violet Elizabeth Harmon. Güzel olmaz mıydı?"
Bay Harmon gülümseyip kız arkadaşının alnından öptü. "Mükemmel olurdu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet [1.2]
HorrorGüç için umutsuzluğa düşmüş bir baba. Ailesini kurtarmaya çalışan bir anne. Hayatında neyin yanlış gittiğini ve neden babasının, ruhunu şeytani bir kitaba kurban etmek için çaresiz olduğunu anlamaya çalışan Violet isminde bir kız. Hide and Seek- 2