Sailor Moon: Future Dream 1.Bölüm

230 17 3
                                    

Yaz zamanıydı. Galaxia'yla olan savaşın üzerinden tam 5 yıl geçmişti. Mamoru, Amerika'daki işini bitirmişti. Usagi'yle mektuplaşmaya devam ediyorlardı ama Usagi'nin büyük sürprizden haberi yoktu. Mamoru Japonya'ya dönüyordu!

Yaz olduğu için Shingo, Ikuko ve Kenji tatile gitmişlerdi fakat kızlar hep birlikte Usagiler'in evinde kalıyorlardı. Kızlar birlikte sabahlayıp sohbet ederken, Mamoru ise aceleyle bavulunu toplamaya çalışıyordu. Eğer uçağı kaçırırsa, bilet çok fena yanardı!
~Evde
Minako:
-Usagi?
Usagi:
-Hm?
Minako:
-Şeyyy... Mamoru sana hala mektup yazıyor mu?
Derken araya Makoto atladı ve dedi ki:
"Bize de birşeyler yazıyor mu?"
Usagi:
-Evet Minako-chan, ama yaklaşık üç dört haftadır yazmıyor, onun için endişeleniyorum.
O sırada sohbete Ami de dahil olur:
-Belki de biraz meşguldür,ha?
Rei:
-Bence de. Boş yere endişelenme sakın.
Usagi:
-Peki kızlar.
Aşağı kattaki mutfaktan Makoto'nun sesi duyuldu:
-Kıııızlaaaarrr! Mako'nun özel soğuk çayından isteyen??
Herkes bir anda "Beeeeeen!" diye atıldı.
~
•Mamoru'nun Amerika'daki Evinde•
Mamoru valize bütün eşyalarını koyup koymadığını kontrol ederken gözüne bir çerçeve takıldı. Resimde gelecekteki küçük tatlı kızının ve geçmişte, gelecekte ve şimdi kalbinin atışını sağlayan Usako'su vardı.
O anda kalbinde garip, ama tatlı bir şey hissetti. Onları çok özlüyordu.
"Sonunda."dedi kendi kendine."Sonunda kavuşacağım sana."
~Evde
Kızlar soğuk çaylarını içerken, Usagi dalgınlıkla bir yere bakıyordu. Derin düşünceler içindeydi. "Acaba Mamoru bana niye yazmıyor?","Şu an ne yapıyor?",
"Mutlu mudur ki?","Nerededir?","Hasta mıdır?" gibisinden sorular Usagi'nin aklında dolaşıyordu. Makoto onun bir yere daldığını fark edip hemen sordu:
"Usagi nereye bakıyorsun öyle,?"
İşaret parmağıyla masada duran çerçeveyi gösterdi👇

 Makoto onun bir yere daldığını fark edip hemen sordu:"Usagi nereye bakıyorsun öyle,?"İşaret parmağıyla masada duran çerçeveyi gösterdi👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Onu çok özlüyorsun değil mi?" dedi Makoto.
"Evet. 5 yıl oldu." dedi üzgün üzgün.
Minako, Usagi'ye doğru yanaştı ve ona sarıldı. Usagi de ona karşılık verdi.
Minako:
"Belki de seni düşünüyordur o da." dedi.
"Moralini bozmaya hiç gerek yok" dedi Ami de.
"Yatsak mı artık? Saat 4.30 olmuş." dedi Rei kolundaki saati göstererek.
Usagi de o anda gerilerek "Olur" deyip esnedi. Kızlar Usagi'nin bu komik esneyişine gülüp yerlerinden kalkıp dişlerini fırçalamak lavaboya gittiler.
~Amerika'da
Uçak akşam beşteydi ve saat 2.30'du.(Japonya'da saat Amerika'dan 14 saat ileridir.) Mamoru'nun valizi hazırdı. Artemis ve Luna'yla bir plan kurmuşlardı. Kızlar yarın alışverişe çıkacaklardı ve Luna ile Artemis evde kalacaklardı. Kızlar evden gittiğinde ona haber vereceklerdi. Mamoru'nun uçağı sabah altıda varacağından kızlar evden gidene kadar evinde bekleyecekti. Kızlar evden ayrılınca ise eve girip Usagi'ye güzel bir akşam yemeği hazırlayacaktı. Mamoru bütün bunları düşünürken Usagi evinde tatlı tatlı uyuyordu.

♡Sailor Moon: Future Dream♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin