ep.4

88 9 0
                                    

Tiina holtestét pár méterrel arrébb rakták, hogy ne érezzék a szagát

Barbara
De miért ölte volna meg Tiinát?

Lili
Lehet, hogy a vers miatt?

Timothy
Ugyan már ez baromság, az csak egy vers!

Barbara
Láttad mit csinált a tűz mikor felolvasta!

Jeffrey
Lófaszt! Hívom a zsarukat. - Elő vette a zsebéből a mobilt. Aztán káromkodni kezdett.

Timohy
Mivan?

Jeffrey
Nincs térerő.

Arthur
Mit vártál? Direkt jöttünk ide, hogy ne nyomkodjuk a telefonunkat.

Jeffrey
Drága Arthur. És ezt nem tudtad volna előbb mondani? - Erőltetetten,mérgesen mosolyog.

Timothy
Fogjátok már be. Ha veszekedtek semmire nem megyünk.

Barbara
Mintha egyebként mennénk valamire.

Lili
Nem akarok megijeszteni senkit... - Mindenki Lilire nézett. - De mintha Jamest láttam volna elmenni a bokrok mögött. - Megriadva a bokrokra meredt.

Jeffrey
Merre? - felpattant

Lili
Ott. - Arthur és Timothy mögé mutatott, akik a mutatott irányba indultak el. Miután berohantak a bokorba, egy darabig nem hallottak felőlük.

Jeffrey
Jó....ömm...mindenki pakoljon össze elhuzunk innen! - Mindenki kapkodva szedegetni kezdte a holmijait, Jeffrey többet próbálkozott a térerővel de semmi. Egy kis idő múlva csörgésre lettek figyelmesek a bokrokból. Mindenki elhallgatott és a hang irányába fordultak.

Jeffrey
Oke... Én vagyok az egyetlen férfi itt,nekem kell megvédenem benneteket bármi is legyen ott. - Remegő kezével elő vett egy kést az oldal táskájából. Szorosan markolta és a fogait össze szorította nehogy a lányok még jobban féljenek, ha meglátják rajta is a félelmet. A bokorból jövő hangok egyre hangosodtak és a léptek közeledtek amikor a bokrok ágát arrébb tolva kibukott közülük Arthur.

Arthur
Bassza meg. Mindenki húzás a kocsikhoz, ez nagyon nem kóser. - A többiek megkönnyebbültek, hogy csak Arthur, de valami baj volt. Tényleg csak Arthur volt...

Barbara
Hol van Tim? - Arthur lassan körbenézett.

Arthur
Még nincs itt? - Erre a mondatra a felettük lévő fáról Timothy halott teste esett a tűzre ami lángra kapott.

Lili
De itt van... - Sokkot kapva bámulták a hullát, nem tudták mit tegyenek.

Julia
Srácok...

Jeffrey
A PICSABA. MI A FASZ FOLYIK ITT??

Julia
Héj...

Arthur
VALAMIT TENNÜNK KELL.

Jeffrey
ES MEGIS MI A FASZOMAT???

Julia
FIÚK!!!! - Juliára néztek. - Nézzétek. - A levegőbe mutatott. - Bármit is akarunk tenni, gyorsan kell cselekednünk, mert rohadt nagy köd jön felénk.

Lili
És vihar is! -Mutatott távol az égbe, mindenki a vihar felhőt nézte amikor az egy villámot csapott egy helyre.

Arthur
Oké...oké...ömm...Vegyük le... - Őt is le emelték a tűztől ahogy Tiinát. Arthur megtörölte a homlokát és könnyek gyűltek a szemében.

Jeffrey
Ez mind James hibája, minden miatta történt...ha nem olvasta volna fel AZT A KIBASZOTT VERSET!!

Barbara
Tök mindegy. A lényeg, hogy most ki kell jutnunk ebből az erdőből.

Lili
De merre??.... - Mire körbe néztek elérte őket a köd.

Barbara
Lili? Hol vagy? - Tapogatózott a sötétben. Majd egy kéz ragadta meg az ő kezét.

Lili
Itt vagyok.

Jeffrey
A KOCSI LENT A DOMBON VAN. LE KELL MENNÜNK ARRA. MINDENKI MAGÁRA VAN BÍZVA INNEN! MEG NE HALJATOK REGGELIG ÉRTETTÉTEK? - Kiabálta Jeffrey a ködben.

Lili
JÓ - Kiabált vissza. Innentől  mindenki a maga útján indult el.

####

GYILKOS TÁBORTŰZ /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora