LILI
Barbi egyik karját át dobtam a vállamon, mert kiment a térde. Így hurcoltam őt egész amíg az eső el nem eredt.
Barbara
Meg kell húznunk magunkat valahol.
Lili
Nem állhatunk meg, még utolér.Barbara
Már elég messze vagyunk. - Le vette a karját rólam. - És ha kint maradunk nem James öl meg hanem, a nátha.Lili
Oda! - Egy nagy lyukra mutattam a falban. Egy vas csövekből álló alagútnak nézett ki. Be léptünk de túl sötét volt.Barbara
Nyúlj a jobb zsebembe! Ha jól emlékszem van nálam gyufa. - Bele nyúltam a zsebébe és tényleg ott volt de a doboz már morzsolódott szét, mert át ázott. - Biztos van még benne száraz, próbálgasd. - Oda mentünk az alagút elé Barbit leültettem, én pedig próbálgattam a gyufákat. Mire a hatodikat gyújtottam és sikerült végre nem eltörnöm vagy nem volt vízes, meggyúlt. Újra nyakamba kaptam Barbara kezét és be mentünk a barlangba.Barbara
Egy bányász lámpa! - Kiáltott fel.
A bejárat mellett volt egy szögre akasztva egy üres bányász lámpa, benne egy meggyújtatlan gyertyával. - Gyorsan amíg el nem ég a gyufa. - Oda bicegett a lámpához le akasztotta a szögről, kinyitotta, én pedig meggyújtottam. Így már végre rendesen láttunk. Szét néztünk merre megy az út. Előttünk volt 3 út elágazódás. - Na merre? - Nézett rám, majd egy reccsenésre megfordult és a szemei nagyra nyíltak. - VIGYÁZZ!! - Félre lökött. Én a földre estem, Barbi pedig James karjaiban fuldoklott. A bányász lámpa eltört és valami ruha anyag meggyúlt mellettem. A következő amit láttam, hogy James kötörte Barbi nyakát majd a földre hullott mellém a tűzbe. Sokkot kaptam, és hátra felé kezdtem mászni, mire sikerült feltápászkodni, rohanni kezdtem az egyik alagúton. Hallottam ahogy James trappol utánam, és azt az örjöngő nevetéset ami tökéletesen illett egy gyilkos horror filmbe. Bár mit is gondoltam hisz abban voltam csak nem voltak kamerák...
James léptei közeledtek, de én kiléptem újra a szabad ég alá és nem tudtam merre fussak, de láttam fényeket a fák közül. James utánam futott tehát az nem lehet ő, ami azt jelenti hogy ezek a többiek. A fény irányába kezdtem rohanni, és mikor ki léptem a bokrok közül bele ütköztem valakibe.Lili!
####
ESTÁS LEYENDO
GYILKOS TÁBORTŰZ /BEFEJEZETT/
Terror#6.hely: killer Nyolc tini akik kiskoruk óta ismerik egymást táborozni mennek. Az egyik este az egyik fiatal valami mágiát olvas fel nekik, amit egy Sátanista oldalon talált. Állítólag durva dolgokat művel, de ők nem hisznek benne. Ám az után, a ha...