》12《

499 36 0
                                    

Nefes'ten
P: Işıkları kapat.

T: Tamam. Bekliyrım.

Işıklar kapanınca kapıya doğru yürüdüm. Bu tehlikeyi göze aldım almasına ama umarım bir aksilik olmaz. Eğer olurda beni görürse benim için çok kötü olur. Bir daha onu hiç göremeyebilirim. Bu benim isteyeceğim en son şey bile olmaz.

P: Gözlerini kapat ve kapıyı aç.

T: Tamam.

Kapı açılınca içeriye girdim. Tahir'e bakınca gözünü bir bezle bağladığını fark ettim.

T: Konuşmayacak mıyuz?

N: Iıı.

T: Neden?

T: Anladum. Sesunden tanırum diye korkaysun.

N: Hıhı.

T: Sarılsak?

N: Hıhı.

Tahir beni kolumdan tutup çekti. Burnu saçlarımdayken konuştu.

T: Şimdu gözlerumi açsam güvenini kırarum değul mi?

N: Hıhı.

T: Bir süre böyle idare edeceğuz.

Kafasını saçlarımdan kaldırdıktan sonra boynuma yöneldi. Bu beni huylandırsa da sesimi çıkarmadım. Çünkü ben kaç yıldır bunun hayalini kuruyordum.

T: Petunya, bu kokunla bir ömür yaşarum. Neden çıkmaysun karşuma?

T: Hep böyle susacak mıyuz?

T: Tamam öyle olsun. Ama bu gece burda kal olur mu?

P: Iıı.

T: Lütfen. Kokuna ihtiyacum var.

P: Hıhı.

Birlikte yatak odasına girdik. İlk önce Tahir yatağa yattı. Sonra da ben yatağa yatıp göğsüne yerleştim.

T: Önceden hep diydum ki ben sevdalanmam. Ama şimdi öyle diyemiyrim. Çünkü ilk defa birsunun kokusuna hayran kaldum. Daha yüzünü görmeden kokuna sevdalandum ben.

Ellerimi sakalına getirip okşamaya başladım. Kısa bir süre sonra nefes alışverişleri düzelince uyuduğunu anladım. Yıllardır hep hayalini kurduğum şeyi yaptım. Onu öptüm. Tam ayrılıp kaçacakken hiç beklemediğim bir şey oldu.

Petunya | NefTah TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin