3.rész

28 1 0
                                    

- Öm oké. -mondta William miközben a kezét fogtam. Ha egy csöndes helyet szeretnél akkor tudom hova menjünk. -majd átvette a vezetést, így mostmár ő vezetett engem.
William bevezetett egy üres osztályba.

- Na itt nyugodtan beszélhetünk. Nem tudom azt a puszit az osztály előtt miért kaptam de tetszett. -mosolygott és közelebb jött hozzám. Eltudnám viselni az ilyen meglepetéseket. -fogta meg a lábam majd egy kisebb lendülettel felültetett az egyik padra.

- Még meg gondolom. -flörtöltem vele én is és elsöpörtem a szeme elől egy oda lógó tincset.
Be kell, hogy valljam nagyon szép szemei vannak.

- Már az érintésedtől gyorsabban ver a szívem. -fogta meg a kezem és a szívére tette. Látod mekkora hatással vagy rám.

Igazán meglepett mert a szíve tényleg gyorsan dobogott. Olyan kis aranyos volt és késztetést éreztem, hogy megcsókoljam, de nem tettem.

- Szóval mi a válaszod?
- Hát, nem halok bele egy randiba. -mosolyogtam.
- Örülök, hogy így döntöttél. -hajolt egy kicsit közelebb.
- A-a. -tettem mutató ujjam az ajkaira. Elégedj meg a puszimmal. -nevettem fel.

Nevetve sétáltunk vissza Williammel az osztályomhoz. Még egy kicsit megálltunk az ajtóban beszélgetni. Egesz jól el voltunk de aztán Chris hozzánk csapódott.

- Szooooval. Ti még is mióta ismeritek egymást? -dőlt neki az ajtófélfának és kezeit összevonta a mellkasa előtt. Ott volt az az idegesítő mosoly az arcán. Legszívesebben felpofoztam volna.

- Nem hiszem hogy sok közöd van hozzá. -fontam össze én is kezeimet.

- Óh dehogy is nem. Tudni szeretném, hogy a bátyuskam milyen csajjal van együtt. -mosolygott.

- Szerintem inkább nekem kéne aggódnom a csajaid miatt, amilyeneket sokszor összeszedsz. -nevetett kínosan William.

- Tudod már nagyon rég nem volt egyutt csajjal úgy hogy ha jó szexre vágysz akkor én vagyok az embered. -hajolt közelebb hozzam és közben William reakcióját leste.
- Vagy ha inkább valami szexuálisan terjedő betegséget akarok összeszedni. -mondtam lenézően.

A megmentőm a csengő volt. Chris a csengő irányába nézett és még utoljára meg villantotta azt az idegesítő mosolyát majd visszament az osztályba és leült a padomhoz.
William sóhajtott egyet.

- Ne is foglalkozz az öcsémmel.
- Ezt inkább én mondhatnám. -nevettem.
- Már megszoktam. -nevetett ő is.
William közelebb jött és egyik kezét a mögöttem levő falnak támasztotta a másikkal meg az arcom simitotta végig. Szemei a számra vándoroltak majd vissza a szememhez, mintha így kérne engedélyt, hogy megcsókolhasson. Szája már majdnem az enyémhez ért mikor valaki megköszürülte a torkát a háta mögött.

- Mr Penetrator! -kérem fáradjon a saját terméhez és ne tartsa fel az én diákomat. -mondta a tanárnő.
William lassan elhúzódott tőlem és elsétált.

- Ms Johnson! - mutatott egyik kezével az ajtóra a tanárnő.
Csak rá mosolyogtam és leültem a helyemre.

- Nem tudom mit eszel a bátyámon. -szólt oda nekem Chris. A faszért kellett mellém ülnie! Csak idegesít.

- A testvéreknek nem kellene összetartaniuk?

- Ki mondta, hogy nem tartunk össze?

- Hááát, eddig még nem hallottam, hogy bármi jót mondtál volna a bátyádról. -fordultam felé.
Chris csak mosolyogva bámult rám és szeme végig vándorolt rajtam.

- Csak nem szeretném ha a bátyám kapna meg téged. Vonzódik hozzád, ahogy én is. Ilyen még sose volt, de te, te mind kettőnket megbolondítottál.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 10, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bad Boys Rules Where stories live. Discover now