Tamara ogłosiła w całym Rolerze obowiązkowe podejście do sceny. Powiedziała że organizuje obóz wrotkarski ! Niestety tylko dla 12 osób.
- Każdy będzie mógł losować karteczki. - powiedziała Tamara- Gdy macie niebieską jedziecie , gdy białą zostajecie. Czy to zrozumiałe ?
- Tak - krzykneliśmy chórem.
- A więc ustawcie się w kolejce do mnie i losujemy !
Pierwsza podeszła Ambar , Delfi i Jazmin. Wylosowały niebieskie karteczki. Po nich był Matteo ,Ramiro i Gaston. Oni również się dostali. Potem podeszli Samuel , Hini , Jack i Ana. Oni się nie dostali. Lecz potem były Jim iYam dostały się ! Potem byłam ja wraz z Niną. Narpiew ja losowałam , nie wieżę. Dostałam się ! Byłam tak bardzo szczęśliwa że aż zaraz bym wybuchła , gdy ... Zasmucił mnie fakt iż Nina wylosowała białą karteczkę. Co oznacza że , ze mną nie pojedzie. Jedna samotna zła spłyneła po moim różowym policzku , wiem jestem żałosna. To nie jest dla innych powód do płaczu. Ale dla mnie jest. Nina szybko mnie przytuliła ,a gdy sie uspokoiłam patrzyłam dalej na scenę. Simon , Nico i Pedro przeszli. Potem jeszcze jakiś Fin przeszedł , ale nie zwracałam na niego uwagi i słuchałam Tamary , która jeszcze objaśniała jakie są tam zasady ,pogratulowała tym co sie dostali i takie tam.
- Dwa Marakujowe poproszę - powiedziałam smętnie do Nico
- Już się robi !
Gdy dostałam proszone koktajle podreptałam z nimi do stolika przy którym siedziałam wraz z Niną.
- Nina jak ja sobie poradzę bez ciebie przez te dwa tygodnie , co ?
- Dasz radę !
- Jak ty nina nie jedziesz , to ja tak samo.
- Przepraszam że się wtrącam - powiedział Matteo - ale nie możesz stracić takiej szansy !
- No właśnie Matteo ma rację - powiedziała Nina
NASTĘPNEGO DNIA
Dostałam kartkę którą muszą podpisać rodzice. Rodzicę się zgodzili więc pobiegłam do siebie do pokoju się spakować. Gdy to zrobiła popędziła do Rollera. Nie wiedziałam że Nico ma dla mnie jakąś niespodziankę. Gdy dowiedziałam się że Nico oddałoswoje miejsce Ninie , zaczełam skakać z radości. Razem z Niną wsiadam do autokaru.CDN
CZYTASZ
Obóz miłości
RomanceLuna zapisuje się wraz ze swoimi przyjaciółmi ( i nie przyjaciółmi ) na obóz wrotkarski. Tam coraz bardziej przybliża się do Matteo który cicho się w niej podkochuje. Jakie losy czekają naszych bohaterów ? Okładkę wykonała Lunistas111