Uyandığımda başım çatlıycak derecede ağrıyordu. Nerde yattığımı çözememiştim. Üzerimde dün geceden kalma kıyafetlerim vardı. Kafamı etrafta gezdirdikten sonra yatağın sol tarafında komidinin olduğunu gördüm, üzerindede çantam. Kolumu zorlukla komidine doğru uzattım ve çantayı elime aldım. Başımı travesti lamalar tecavüz etmiş gibi hissediyordum. Çantayı açıp telefonu aramaya başladım. Cüzdan, bir kaç toka, anahtar, rujlar. Şükür telefonu bulabilmiştim. Telefonun kilit ekranına baktığımda ise saatin 07:43 olduğunu gördüm. O sırada odaya biri girdi. Çıkarabilsem iyi amına koyamda bu kim.
"Ben nerdeyim?" diye özürlümsü bişey çıktı ağzımdan.
"Evimdesin."
Dünyada demediğine şükret Mısra şükret.
"Beni aydınlattığınız için çok teşekkür ederim beyefendi, sen kimsin olum ne işim var burda?" Len 1 dk ben dün bara gitmiştim değilmiii.
Kesin kaçırıp bana tecavüz etti bu hayvan.
"Dün çok sarhoştun, eve gidemeyeceğini söyledin. Bizim eve davet ettim ve kabul ettin. Merak etme hiç birşey yapmadım sana." deyince azıcıkta olsa hatırlamıştım bokları.
"Ben Akın." dedi ve elini uzattı.
"Mısra." deyip eline karşılık verecekken elimi tutup dudağına götürdü. Kızarmıştım lan.
Ulan gerizekalı utancağına anneni ara daha yaz okuluna akacanız olm
Hassiktir. Elimde olan telefonun ekran kilidini açıp rehberde gezmeye başladım. İlk Cereni sonra annemi aramam lazımdı.
"Bana müsade edebilirmisiniz?" diye sordum.
"Resmi olma adımın Akın olduğunu söylemiştim."
"Peki çık amına kodooom" dememek için nasıl zor tuttum kendimi bilirmisiniz?
"Pekala görüşme yapmam lazım çıkarmısın?" tm uzatma amk çık git işte.
Cevap vermeden kapıyı kapatıp çıktı. Bende ayağı kalktım ve etrafa göz attım. O sırada telefon açıldı.
-Alo Mısra sen nerdesin servis yarım saate kapıya gelcek kızım.
-Dün içmişim Ceren bi çocuğun evindeyim az sonra rica edicem sizin eve bıraksın sakın annemlere çaktırma ağzına sümük sokarım.
Fantezik.
-Lan göt tanımadığın erkeğin evine gidilirm-
Bana hesap sorma biç.
Üstümde dün geceden kalmış olan elbiseden kurtulmak istiyordum. Kapıyı açıp koridorda göz gezdirdim, bir kaç tane daha kapı vardı. Koridorun sonunda ise kapısında fotoğraflar asılı bir oda gördüm. Yavaşça kapıya doğru ilerledim. Kapı aralıktı, tek gözümü kapı aralığına yaklaştırınca buranın Akının odası olduğunu anlayabiliyordum. Yok lan nerden anlıycam amk bilgisayar masasının sandalyesine oturmuş laptop uyla ilgilenen Akın'ı gördüm. Zekiliqq. Kafamı geri çekip kapıya iki defa yumruğumu geçirdim. Hayır arkadaşlar hayvanca değil insan gibi.
Akın aniden kafasını kapıya çevirdi ve laptopun kapağını hızla kapattı. Lanetki çok seksiydi. Bana birilerini hatırlatıyordu.
"Üzgünüm sanırım rahatsız ettim, ama acil evime gitmem gerekiyor. Kalacak yer ayarladığın için kendimi borçlu hissediyorum."
"H-hiç önemi yok." Kıyafetimi süzdü ve devam etti; "Bu kıyafetlerle çıkma dışarıya kuzenimin kıyafetlerinden bir kaç parça bişey veriyim sana." dedi.
Cevap vericekken kapıdan sıyrılıp kendi odasının karşısındaki odaya daldı. Kapının arkasından görebiliyordum, çok sevimli bir kız odasıydı.
Elinde düzenli bir şekilde katlanmış parçalar getirdi.
"Teşekkür ediyorum." deyip gece kaldığım odaya doğru yürüdüm. Kıyafetleri yatağın üzerine koyup soyunmaya başladım. Yataktaki kıyafetlere iyice bir göz gezdirdikten sonra ağzım açık kaldı. Hayır hayır güzellikleriyle alakası yok. Benim 5 yaşımda çekildiğim bir fotoğrafla alakalı.
Fotoğrafımda aynı bu kıyafetler üzerimde. Sadece yatağın üzerindeki kıyafetler daha büyük bedeni o kadar. Ben elim ayağım titreyerek kıyafetlere bakarken kapı çaldı. Kapının arkasından konuşma sesi geldi.
"Mısra, giyindiysen kıyafetleri çıkalım?"
"B-bir saniye."
Kıyafetleri üzerime geçirip geceden kalmış kıyafetlerimi katlayıp çantama tıktım. Şu an üstümde olan açık mavi bir şort, 2-3 zinciri var. Üstümde ise Beyaz düz bluz. Hala tesadüfmü değilmi diye düşünürken kapıyı açtım. Akın'ın beni baştan aşağı süzmesi yüzünden utanmıştım.
O önde ben arkada arabaya doğru yürürken ellerimlede saçımı gelişigüzel topuz yapıp bağladım.
Önce benim kapımı açtı. Ardından ben oturunca kapıyı kapatıp arabanın önünden sürücü koltuğuna geçti. Araba çalıştığında adresi söyledim ve arkama yaslandım. Fotoğrafı aklıma getirmeye çalışıyordum tekrardan. Hayır canım tesadüf olamaz bu ya. En sonunda merakımdan sormaya karar verdim.
"Akın?"
"Efendim Mısra."
"Bu kıyafetleri nerden buldun. Yani aldın?"
"Kuzenimin olduğunu söylemiştim. Nedenki çokmu beğendin? sende kalabilir." deyip şirin gülümsemesini takındı.
"Peki kuzeninle görüşme şan-"
"Geldik." deyip aniden durdu. Açıkcası kemerim olmasaydı sanırım arabanın camında posterim (arkadaşa gönderme yaptım şş) olucaktı.
"T-teşekkür ederim." deyip çantamdan telefonumu çıkarıp Akın'a uzattım. Sonra cebinden melodi sesleri geldi. Kaydettiğini anlamıştım.
Sessizce arabadan indim ve el salladım ve Cerenlerin evine doğru yürümeye başladım. Arkama baktığımda araba son hız gidiyordu. Acayip.
*
"Kızım anlamıyomusun fotoğrafımdaki aynı kıyafetler bunlar." deyip fotoğrafı gözüne sokmaya devam ediyordum. Ulan ya bu kız kıt yada ben anlatamıyorum.
"Kesinlikle tesadüftür Mısra. Çocuk nerden bilebilirki senin eski kıyafetlerinin aynısı olduğunu? Hem bak üst'ün modeli fakl- değilmş tm."
"Peki öyle olsun. Bizim eve gidip annemden valizimi istermisin?" diye sordum Cerene. eve gitmiyim şimdi annem lafa tutar beni.
"Tamam. 5 dakikaya gelirim." dedi ve odadan çıktı.
Fotoğrafa tekrar baktım. Arkasında birşey yazıyordu. Ama sanki üzerine bir şey dökülmüşte şekli kaymış bi yazı. Okumaya çalıştım. En başta tarih yazıyordu. '16.12.2002 İyiki doğdun güzel kızım -Baban.'
BABAN? yok anan.
+5 vote ve +2 yorum devam için gereken tek şey kljgsdjg babasının sırrı ilerki bölümlerde