Už se to nestane

2 0 0
                                    

Bože co jsem to udělala. Já jsem taková kráva. Proč jsem tam s ním vůbec chodila. Klid holka je to jen kámoš a tamto byl jen úlet. Pomalu jsem sešla dolů a v kuchyni už stál táta. ,,Ahoj" pozdravila jsem ho. ,, Dobré ráno, dáš si snídani?" usmál se.  ,,Eh ne ale děkuju" odpověděla jsem a šla do chodby. Z poličky jsem si vzala klíče,boty mikinu a šla ven. Chtěla jsem na něj prostě zapomenout, zapomenout na jeho modré oči, sladké rty chutnající po mentholu. Bože co to zas říkám. V kapse mi zavibroval telefon a já se podívala kdo mi napsal.

Erik Steven vám poslal žádost o přátelství

Budu toho litovat ale já jí přijala. Ale tak o co jde jsme jen kámoši nic víc.

Erik nastavil vaší přezdívku na Abby

Erik: Ahoj princezno

Abby❤: Ahoj Eriku

Erik: Stalo se něco? Já myslel, že po včerejšku...

Abby❤: O tom jsem s tebou chtěla mluvit. Už se to nestane. Byl to jen úlet. My dva se k sobě nechodíme. Ty jsi kluk co patří k motorkám a já holka, která čeká na svého prince. Promiň

Erik: Chápu tak, kámoši?

Abby❤: Kámoši

Erik: Máš dnes čas?

Abby❤: Jo mám

Erik: A nechtěla by jsi se mnou zajít do aquaparku?

Abby❤: To nezní špatně

Erik: Tak já tě ve tři vyzvednu pp

Abby❤: Ok ahoj

Vypla jsem telefon a vrátila se domů. Na stole už na mě čekal oběd a zvědavý táta. ,, Jen jsem se chtěl zeptat, kdo byl ten chlapec, který tě včera doprovázel domů?" řekl provokativně. ,, Kamarád ze školy" odbila jsem ho a on pokračoval. ,,Jen kamarád? Zdálo se mi..." nestihl to doříct protože jsem ho přerušila ,,Je to jen kamarád, dobře?!" odsekla jsem. ,, Dobře, dobrou chuť" usmál se.
Po obědě jsem odešla do mého pokoje a sbalila si plavky a ručník. Vybírala jsem je asi hodinu a nakonec jsem byla se svým výběrem spokojena.
V půl třetí pro mě Erik přijel a dal mi jeho náhradní helmu. Cesta byla docela krátká do aquaparku jsme dorazili ani ne za deset minut. Každý jsme šli do své šatny a já znervózněla. Nejsem moc tlustá? Co když se mu nebudu líbit? Bože nad čím to zase přemýšlím, však jsme jen kámoši. Vyšla jsem na plavecký areál a naskytl se mi pohled na Erika a jeho kurva dokonalé tělo. ,, Budeš na mě civět ještě dlouho nebo už můžeme jít do vody?" zeptal se a já začla rudnout. Společně jsme skončili do vody. A mě něco napadlo. Erik byl zaujatý blondýnou u baru a já mohla využít situace. Potichu jsem se potopila a podkopla mu nohy. Strašně se lekl. ,, Seš normální?!" vynořil se. ,, Ehm ne ale mohl by ses mi víc věnovat" usmála jsem se. ,,Tady někdo žárlí?" řekl arogantně. ,,Idiote" strčila jsem do něj. ,,Tak ty do mě budeš strkat?" vrátil mi to a já malém spadla. Po chvíli jsme po sobě začali cákat a já mu skočila na záda ,,Hijé koníčku" pokynula jsem mu. A on se mnou opravdu začal chodit po celém bazéně. Strašně jsme se smáli a všichni na nás koukali jako na blázny. Po chvíli si mě otočil a koukali jsme si přímo do očí. ,,Tohle nesmíme Eriku" znervózněla jsem tak moc jsem chtěla aby mě políbil ale nešlo to. ,, Proč? Oba dva jsme sami, vím, že mě miluješ Abby vidím to" začal se přibližovat. Cákla jsem mu vodu do očí a on mě pustil. Šla jsem rovnou do šaten. Oblékla jsem se a zavolala si taxík. Tohle nejde. Musím na něj zapomenout.

Let me go💊Kde žijí příběhy. Začni objevovat