don't say its treu ? part 2

69 6 2
                                    

Waneer ik mijn naam hoor draai ik mij met een ruk om. "Darcy Elena Thompson ?", zegt er iemand en draai mij om. "ja?",zeg ik. "kunt  u even mee komen ?",vraagt er een vrouw. "tuurlijk",zeg ik en loop met de vrouw mee."wat is er aan de hand ?",vraag ik haar. "bent u de zus van Yasmien Thompson ?",vraagt ze. ik voel mijn hart een slag over slaan. hebben ze haar eindelijk gevonden ? "j..ja waarom?",vraag ik haar. "ze is deze middag aangereden en ligt op het intensieve", mijn hart breekt. "Wat ? is alles oke ? gaat ze het halen ?',zeg ik snel achter elkaar. "ze word beademd",zegt de vrouw. toen schoot het mij te binnen dat ze zwanger is. "de baby..", zeg ik. "Baby ?", vraagt ze. "ja , ze is al meer dan 8 maanden zwanger !"roep ik. "o my.....", zegt ze en loopt dan weg. en Ik loop achter haar aan. ze loopt zo snel ze kan naar de balie en roept er een dokter bij. die dokter schiet onmiddellijk in actie en loopt naar een kamer. waarschijnlijk de kamer waar Yasmien ligt. Ik loop achter hen aan maar ik word tegen gehouden door de verpleegster. Ik krijg vlak een Deur in mijn gezicht. "Darcy ?", hoor ik Niall roepen. Ik val neer op mijn knieën en begin te huilen. Niall zakt naast mij neer en grijpt mij dan voorzichtig recht. " wat is er gebeurt ?",en hij helpt mij voorzichtig op een van die stoelen zitten. "Mijn tweeling zus....." en begin nog harder te huilen dan daarvoor. "Shhht rustig Darcy , wat is er met je zus ?", en hij kijkt mij vragend maar geruststellend aan.  " ze is aangereden en nu...nu ligt ze hier..ook maar ze wisten niet dat ze zwanger is",huil ik in de armen van Niall. "Ooh... Weet je ook wat ze nu gaan doen ?", vraagt hij. " nee ik werd tegengehouden door de verpleegster ",zeg ik terwijl ik wat gekalmeerd ben. " oké wacht hier ik kom zo Bij je terug... ", zegt hij en loopt dan weg.....

¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡

Ooh stoute ik! Haha

Sorry voor alweer een f*cking cliffhanger. Maar i have bad news for the ppl who love this book :\  ik ga dit on-hold zetten. Ik heb echt heel weinig tijd voor het schrijven sinds ik weer begonnen ben met school :( ik hoop dat jullie het niet erg vinden xx

Maar moesten jullie echt nog een hoofdstuk willen stuur mij altijd een bericht hier via wp XXXXX

Maar ik ga nu i'm So So So So sorry beatifull ppl !

X'jes yazz <3

The Start of something new (A Zayn Malik Fanfic.)Where stories live. Discover now