"jaa"? zeg ik terwijl ik niewsgierig naar hem kijk. "hoelang moet je nog voor die kleine er is ?" vraagt hij . " euh 4 weken denk ik hoop ik " zeg ik . ". oke dat was denk ik wat ik wou weten " zegt hij en lacht en knikt vriendelijk. Ik sta recht en loop dan weer naar de gang . Waar ik langs de balie loop naar buiten en wacht op een taxi . Na een tijdje wachten komt er eindelijk een taxi . Ik stap in en geef het addres van het hotel aan de taxichauffeur . Na een tijdje rijden kom ik eindelijk aan in het hotel en stap uit . ik geef de cauffeur zijn geld maar hij wijst het af . "Nee hou maar voor de kleine " Zegt hij terwijl hij mijn hand terug duwt . " maar jij werkt daar voor ik kan je toch niet zonder geld laten vertrekken " zeg ik . " Nee , nee dat geeft niet hou het maar ik heb het in no - time weer terug verdiend " Zegt hij . " okey " zeg ik en loop dan naar binnen . Dit is nu de tweede taxichauffeur die mijn geld afwijst . en dat allemaal vanwege die kleine . Ik ga nog eens langs Sidney en ga dan naar mijn kamer . Ik trek daar mijn kleren uit en doe dan mijn pyjama aan en kruip dan in mijn bed . En ik val dan al snel in een droomloze slaap.
Darcy Pov
Amy zei dat Simon mij wou spreken over iets maar over wat weet ik niet . Ik ben opweg naar zijn kantoor en na een tijdje lopen kom ik eindelijk bij zijn kantoor . Ik klop op de deur en krijg niet veel later toestemming om binnen te komen . Ik loop dan naar binnen en begin gelijk te praten . " euh , u wou mij spreken meneer "
zeg/vraag ik . " euh ja ga maar zitten . " hij wijst naar een van de stoelen ." waar wou u mij over spreken ?" vraag ik . ' ja , ik wil je spreken over ...."
************************************************************************************************************************************************************
haaaay iedereen zo nog een stukje ik hoop dat jullie het leuk vonden . en sorry dat ze zo kort is maar ik heb niet zoveel inspiratie eigenlijk. maar goed ik hoop dat jullie het mooi vinden .
VOTE / COMMENT / SHARE / FAN .?
YOU ARE READING
The Start of something new (A Zayn Malik Fanfic.)
Fiksi PenggemarYasmien Thompson is 18 jarig meisje die op zich een normaal leven heeft. Maar als ze een vriend krijgt, genaamd Jake word ze uit huis gezet. zo gezegd omdat ze Jake geen goeie jongen vinden, ze is alleen nooit gewenst door haar ouders. Ze trekt in b...