a weird morning with Laura and zayn

50 4 6
                                    

Ik word wakker door het watme felle zonlicht die op mn gezicht schijnt. Ik rek mij uit en kijk dan naast mij. Naast mij ligt Laura. Ze spartelt en lacht.  "Hey my lil princes",zeg ik en wrijf over haar wang. Haar ogen glinsteren ze zijn zo diep bruin. Ik stap uit het bed en grijp dan de maxicosie die de jongens en Darcy (mijn zus) en femke voor Laura gekocht hebben. Ik grijp Laura van het bed en druk een zachte kus op haar hoofd. Als ze vast zit Enzo grijp ik se maxicosie vast en loop dan naar de kamer van Zayn.

Ik klop aan en loop dan met Laura naar binnen. Als ik binnen ben zie ik Zayn nog slapen. Ik zet Laura neer naast het voet einde en kniel dan naast Zayn neer. " zayn , zayn wake up plz ",zeg ik.  Hij kreunt maar opent dan zachtjes zijn ogen. " hey"zegt hij met een schorre stem. "Hey Zayn zou jij even willen letten op Laura zodat ik mij dan kan omkleden enzo?", ik kijk hem wanhopig aan. " euh Jah hoor is goed",zegt hij wanner hij opstaat van zijn bed. "Omg echt ? Dankje", ik geef hem een knuffel en loop dan de kamer uit. Zayn is echt zo'n schat!

^_^

Ik loop mijn kamer uit rechtstreeks naar zayn's kamer. Ik klop aan en niet veel later krijg ik toestemming om binnen te komen. Ik open de deur. Als ik de deur open zie ik zayn met Laura in zijn handen vliegtuigje spelen. Laura kraait het uit van plezier. Laura is ondertussen al 6 maanden oud en brabbeld vanalles. Ik glimlach en loop naar hen toe. " hey Zaynster ",zeg ik. " hey babe is het gelukt?",vraagt hij. "Ja velekkenloos", zeg ik en neem Laura van Zayn over. " was ze een beetje braaf",ik geef Laura een klein tikje op haar neus waardoor ze moet lachen. "Ja hoor ze is een schat net als haar moeder",zegt hij en knipoogt. Ik voel mij zelf rood worden. Ik hoor zayn gigelen. " yazz je kan Laura anders bij mij laten vandaag ik heb toch niets te doen en de anderen gaan naar een of andere meet en Greet met voetbalspelers ofzo",zegt hij. "Oeh zou je dat echt willen ?", vraag ik hem. Hij knikt. " ik hou echt van je Zayn weet je dat",zeg ik. "Nee maar nu wel" hij krijgt een grijns op zijn gezicht. Ik hou echt zielsveel van die grijns !

;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

Helloooo ppl!!

Zo hier is een nieuw hoofdstuk !

Ik weet niet of jullie dit lezen maar ik zou graag een question and answer doen. Jullie kunnen alle vragen stellen aan de karakters of aan mjj . en ik zou het heel erg op prijs stellen als jullie een paar vragen achterlaten !

Xx yazz

DON'T FORGET TO COMMENT YOUR QUESTION !!!!

The Start of something new (A Zayn Malik Fanfic.)Where stories live. Discover now