7.

79 2 4
                                    

'Ik hou ook van jou, maar we moeten verder.' Zegt Chase. Gauw staan we op en rennen nog een stukje verder. Onderweg zie ik dat Chase zijn telefoon uit zijn zak haalt. 'Wat ga je doen?' Vraag ik nieuwsgierig. 'De politie bellen.' Geeft Chase als antwoord. Ik hoor hem praten en vertellen waar we zijn. Chase hangt op en ineens hoor ik Tom schreeuwen. 'Waar zijn jullie? Ik krijg jullie wel te pakken. Ik krijg jullie wel.' Ik draai me om een zie Tom vlak achter ons rennen. 'Shit Chase, we redden het niet.' Roep ik bang. 'De politie kan elk moment aankomen. Nadat hij dat heeft gezegd zien we tien agenten aan komen rennen. Ze lopen meteen op Tom af. 'U staat onder arrest wegens ontvoering, stalking en aanrijding.' Ik zie Tom kwaad kijken. Er komt en agent op ons af en we vertellen het hele verhaal. 'Wij nemen meneer mee naar het bureau en zodra wij wat meer weten hoort u van ons!' Zegt de vriendelijke agent nadat hij naar ons geluisterd heeft. 'Dankuwel.' Zegt Chase. Chase kijkt me aan en zegt: 'Ik breng je naar huis.' We lopen samen naar de auto die verlaten op de weg staat en stappen in.

Na een halfuur gereden te hebben bij komen we bij mij thuis aan. Ik zie mijn ouders verbaasd kijken maar zodra ze mij uit zien stappen springen ze op. Ik stap gauw de auto uit en hoor vrolijke kreten. Voordat ik het weet word ik helemaal geknuffeld. 'Wat is er nou precies gebeurd?' Vraagt mijn vader bezorgd. Ik vertel ze het hele verhaal. 'Door deze jongeman leef ik nog. Trouwens dit is Chase, Chase dit zijn mijn ouders.' Ze stellen zich voor en vragen dan of Chase mee gaat naar binnen om wat te drinken. We drinken en kletsen wat en dan vraag ik aan Chase of hij niet naar zijn ouders moet. 'Nee, ze zijn overleden.' Zegt hij. 'Oh wat erg.' Ik sla mijn hand voor mijn mond. 'Heb je geen onderdak Chase?' Vraagt mijn moeder nieuwsgierig. 'Nee, nu niet meer, mijn huis is allang verkocht. Ik zoek wel een plekje om te slapen.' Zegt Chase. 'Je kan hier ook slapen.' Zegt mijn vader. 'Oh graag, dankuwel.'

EMILY.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu